{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Udstødningssystem HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej opelbisser!

Jeg overvejer at købe Supersprint bagpotte og mellemrør til min Astra G 1,6 16v . Har bare lige et par problemer, for ved ikke om det er nok med mellemrøret og bagpotten kun? sidder der noget imellem dette (fx en mellempotte?) og hvordan ville lyde blive på dette? Og hvor køber jeg det?

Håber i vil svare på tråden smiley

Vi glæder os alle til foråret smiley vh Niklas Schack

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødningssystem HJÆLP!
  • #1   6. feb 2011 ja der sider en std mellempotte på den. hvis jeg var dig ville jeg flerne catalysatoren, som du gør med dit mellemrør. sætte den sports bagpotte på, og så ville jeg købe en gennemstrømnings mellempotte. det har jeg på min. det larmer ikke inden i bilen og det lyder sindsyg godt ude fra hvis du også har sports filter på. jeg har også prøvet at køre uden mellempotte. og så larmer den for meget til min smag. ja det lyder godt, men du kan ikke snakke med dem der sider på bagsædet.

• #2   6. feb 2011 Kan du ikke lige prøve at forklare mig hvordan udstødningssystemet ser ud neden under vognen? for er sgu ærlig talt lidt i tvivl . for jeg troede at mellemrøret blev sat på lige efter katalysatoren og at den så gik direkte ud til bagpotten? Hvor sidder mellempotten henne?

• #3   6. feb 2011 jamen det kan også godt ske at det er et rør til at sætte imellem der. der skal jeg ikke kunne sige.
    har du et link til det så kan jeg bedre svare dig på det

• #4   6. feb 2011 hva er grunden til at du vil købe det udstødningssystem ???

• #5   6. feb 2011 desværre intet link . men har været lidt inde og kigge på supersprints hjemmeside og fundet dette: centre pipe og Rear exhaust   95 x 75
    som jeg gerne ville have på . link: http://www.supersprint.com/USP00opeast56.asp

og grunden til jeg gerne ville skifte er for at få en federe lyd smiley

• #6   6. feb 2011 hvis jeg var dig ville jeg ikke smide så mange penge i det. det er en alt for dyr løsning.

det ville være bedre hvis du havde mulighed for at tage katalysatoren af og sætte et rør i, i stedet for. og så købe en løs bagpotte til din bil. og så kan du så vurdere om den siger nok. det giver lidt lyd. og hvis du har et sport luftfilter på så lyder det mega godt uden at larme.

hvis du så vil have lidt mere lyd i den, så tager du std mellempotten af og så kan du så vælge at sætte et rør i, i stedet for. så siger den rigtig meget men det sys jeg der er træls at køre med.

hvis det var mig ville jeg få fat i noget rør til den og en ny sportbagpotte. og 1 gennemstrømings mellempotte og så tage katalysatoren af og sætte det andet på. så får du en fed lyd uden det er overdrevet.

personligt skal min bil ikke larme så jeg har lavet den løsning jeg har skrevet men med to mellempotter. når man køre pænt i den siger den ikke mere end std. men skyder du den af så har den virkelig en ond lyd.

tjek min profil der er der en video af min vil hvordan kan lyder med sports bagpotte ingen katalysator og ingen mellempotte. så kan du vurdere om det er for voldsomt.

men det med at købe et helt udstødningssystem til den er alt for dyrt i forhold til hvis man selv gider makke lidt i det.

• #8   8. feb 2011 men hvor skal mellemrøret egentig sidde hvis det endelig er jeg køber det? og kunne jeg nøjes med kun at købe mellemrør og bagpotte og få en fed lyd ud af det? for så satans dyrt er det da ikke - tror jeg smiley kører med std luftfilter, gider ikke risikere skidt og lort ned i motoren . den skal holde så lang tid som muligt smiley

• #9   8. feb 2011 men forresten, fed lyd smiley

• #10   8. feb 2011 jamen hvis du købet det mellem rør og bagpotte. så skruer du mellem potten af din bil sammen med bagpotten. så vil din katalysator stadig side der, så montere du det nye sæt efter katalysatoren. men katalysatoren den tager en del lyd i sig selv. plus at hvis du tager den af så får du nogle flere hk.

det med luftfiltret. hvis du køber et kvalitets filter fx K&N eller et Green filter og sørger for at holde det rent. dvs hver gang du skifter olie så tager du det af og blæser det forsigtigt rent inde fra og ud, og derefter gør der rent i K&N's filter cleaner og smøre det ind i deres filter olie bagefter. så tager sådan et filter lige så meget skidt fra som et std filter. plus du får lidt flere hk og bedre brændstof økonomi. og du får en meget federe lyd fra din bil.

• #11   9. feb 2011 vil stærkt overveje det med KN filteret . Nu har jeg ledt lidt overalt og kan simpelthen ikke finde et sted som sælger supersprint til min astra? Jo udover deres officielle hjemmeside, men er der ikke en leverandør i DK?

• #12   9. feb 2011 det ved jeg faktisk ikk. min lokale auto udstyrsforhandler han sælger onetwo pipe udstødninger. det er en på sjælland der bygger de udstødninger efter bestillinger. prøv og hør din lokale auto udstyrsforhandler og snak med han omkring supersprint eller hva han kan tilbyde af alternetiver.

Kommentér på:
Udstødningssystem HJÆLP!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce