{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Streetracing 2011 {{forumTopicSubject}}

Hej!
Streetracings aktiviteter i 2011, eller mangel på samme.

Vi er i bestyrelsen blevet enige om, at skære klubbens aktiviter ned til et minimum på grund af manglene opbakning og forståelse for vores arbejde.
Streetracing blev dannet udelukkene for at gøre det muligt for klubbens medlemmer at køre ræs, brænde dæk af osv.
Det er dog kun lykkedes os at arrangere brænderkonkurrencer/fester, men med stor succes.
Succesen har ligget i, at vi har arrangeret nogle gode publikumsvenlige arrangementer. Desværre er der kun kommet færre deltagere på brænderpladsen år for år.

Vi føler nu at vi arbejder mere for at underholde folk, end for at gi dem en mulighed for at gi den gas lovligt i deres egen bil.
Vi arrangerede Pinsetræf efter opfordring fra Helmer Olsen fra Politiet da træffet ellers ville blive lukket, bla. på grund af svineri på P pladserne. Træffet gik godt men vi har efterfølgende fået bøvl fra en del deltagere som ikke synes vi skal blande os i et tradtitionsrigt træf.

Da vi afholdt vores eget efterårstræf, oplevede vi en stor mangel på respekt over for det arbejde vi lægger i sådan et arrangement. Der blev brændt lidt dæk af på turen og der blev svinet rigtig meget på P pladserne. Klubben fik også stjålet nogle afmærkningskegler fra P pladsen. Da der så kun var 4 deltagere på brænderpladsen ud over os fra bestyrelsen, synes vi ikke resultatet af vores arrangement står mål med det vi arbejder for og det ardejde vi ligger i det.

Vi har planlagt at starte helt forfra med en simpel brænderkonkurrence hvor der intet blir gjort for publikum, det er kørene der skal i fokus igen.
Det er det klubben lever for.

Vi vil meget gerne vide hvad i derude tænker, og mener om hele bilkulturen på Øen. Det kan måske hjælpe os, i vores fremtidige arbejde.
MVH Streetracing


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Streetracing 2011
  • #1   18. feb 2011 Ja da jeg læse det blev jeg da lidt trist at høre at i ik vil lave så meget for publikum som ellers... da det har været godt... men jeg vil give jer ret i at det er bilerne der skal i fokus og ik bare underholdning...

    Men en ting jeg så vil sige som noget i måske kunne stile efter... det er drag race... for jeg selv vil gerne køre stærkt... men jeg vil ik brænde dæk af... så hvis det kunne komme på højkant tror jeg også der er mange flere der ville deltage med bilerne... jeg ville ihvertfald... smiley


  • #2   19. feb 2011 Jesper

    Ja det er jo lidt ærgeligt at høre men det er jo bare umuligt at gøre alle tilfredse, super godt arbejde i har gjort.

    Patrick P

    Det er jo bare umuligt at køre drag lovligt her ovre.


  • #3   19. feb 2011 Patrick P
    Som Christian skriver så er det umuligt at få lovlig Streetrace her over desværre.
    Jeg har været i kontakt med DASU angående Drift her over. De har ikke endnu et reglement for drift (hvilket er virkelig ringe) så det er heller ikke muligt. Men det kan blive muligt i fremtiden med hjælp fra BMS hvis der kan findes steder at køre.


  • #4   19. feb 2011 syntes VIRKELIG det er mega ærgeligt.. jeg ved ikke hvordan SRB ser på brænder konkurancerne men jeg syntes de er højdepunkterne inden for træfene. man skal jo også huske at der er en vis mængde folkderude der er helt vilde med de ting i laver. og så selvfølgelig lige dem der skider på regler og love..
    jeg kan godt se det der med at der kun en en max 1 stykker der brænder dæk af.. (eller gearkasser) men jeg syntes da det er super underholdende med et brændertræf alligevel. selvom jeg ikke ville mishandle min bil med dæk afbrænding.. syntes i skal fortsætte med at lave de gode brænderkonkurancer.. jeg kommer i hver fald smiley


  • #5   19. feb 2011 Anders:
    Vi ved udemærket at mange folk passer på sin bil som var det deres eget barn (Jeg er absolut ingen undtagelse) og derfor ikke ønsker at brænde dæk af i dem...
    Derfor tillod vi sidste gang ved brændertræffet, i anledningen af efterårstræffet, at man kunne brænde dæk af i IKKE-indregistrede biler, i håb om at der var flere som ville møde op, og der kom "kun" 2 biler uden plader, og en af dem var et bestyrelses-medlem, og den anden et forhenværende bestyrelses-medlem...

    Det var til stor undren for alle os i bestyrrelsen at der virkelig ikke var flere der benyttede sig af denne fantastiske chance for at brænde dæk af i noget man ikke havde følelser for.....


  • #6   19. feb 2011 simon n: det er da også en super fed ide.. men så mange er der jo heller ikke der har adgang til en gammel bil!!! og en autotrailer til at fragte osv

  • #7   19. feb 2011 En ide kunne være at klubben sørgede for transport mod betaling, selvfølgelig til en pris så klubben ikke tjener på det så alle kan være med.

  • #8   20. feb 2011 så skulle jeg i hver fald nok stille op med en del biler der skulle dø he he.. de er jo ikke så svære at få fat i for mig he he

Kommentér på:
Streetracing 2011

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce