{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Så fik vi hotel. {{forumTopicSubject}}

Så fik vi endnu bestilt hotel. Vi fik desværre afbud fra en masse af dem vi skulle følges med og bo med dernede, så vi valgte hotel og ikke camping denne gang. Men det er dælme ikke let at finde noget til en fornuftig pris nu. Men det kan lade sig gøre. Så hvis I ikke har fundet endnu er der stadig tre 4 mands værelser på det hotel vi har valgt. Det ligger lidt syd for Velden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik vi hotel.
  • #1   2. mar 2011 Godt og hører at i fik plads dernede, hvornår skal i køre derned?

• #2   3. mar 2011 Hvor mere præcist ligger det???

• #3   3. mar 2011 Vi fik også et afbud. Syntes dog det er noget dyrt. Men det er midt i smørhullet i Velden..
    Vi ændre nok vores køre dato til om Lørdagen og køre så hele natten og ankommer søndag.

Rosendal : Hvad datoer har i fået hotel værrelse?

Det var lige før man skulle tage den 4 værelses lejlighed og så lige finde to mere hvis det kan blive lidt billigere.

• #4   3. mar 2011 Ps hvad køre i der ned i?

• #5   3. mar 2011 Har fundet en lejlighed ved en Privat i Reifnitz til 2.100,- pr mand for en uge. smiley Så det bliver nok vores adresse i den uge.

• #6   3. mar 2011 Vi skal give 4250dkr fra Lørdag d. 28/6 til Lørdag d. 4/6 for et 4 personers vaerelse paa 54kvm. Det er okay.

Vi skulle gerne koerer i mine Brune 1'er hvis jeg kan naa at lave gearkassen saa den er mere højtgearet, ellers i mine Variant TDI. Og saa min makkers Golf 1 Cab. med luftundervogn hvis vi kan naa at faa den smidt paa, ellers uden luft.

Jeg slog det lige op paa kortet igen. Det ligger 2 km syd for Velden. Men kan ikke finde ud af at ligge et link til kortet herind.

• #7   3. mar 2011 Kanon. Så holder vi os også til fredag hvis der bliver noget fælles kørsel. Det er lidt sjovere at følges med "jævnbyrdige biler"
    Det bliver så bare i tyskland vi mødes. regner ikke med at gidde at køre over fyn selv om der nok kunne være det fedeste. Men den tid den sorg.

Hvad tid tror i at i køre fra DK? Jeg regner med ca. 14-16 timers kørsel med et jævnt tempo uden for mange stop.

• #8   3. mar 2011 Håber da du får 1'eren klar. Det er så meget federe at komme med noget ældre der nede end en helt normal bil :o)

Prøv at smid en adr til stedet så laver jeg et link.

• #9   4. mar 2011 Til info.

Så er der en 4 pers. Lejlighed mere i Reifnitz, som er ledig. Skriv hvis i vil have info på stedet.

• #10   4. mar 2011 Vi regner med at følges med nogle andre her fra området måske. Men det går stille og rolig. 1'eren skal ikke op over 100-110km/t. Selv om den bliver gearet op bliver den stadig temlig lavgearet. Og så hjælper det heller ikke meget med lavprofil på en 13" fælg. =) Den ene af dem vi følges med har også autotrailer med. Så det går ikke så stærkt. Vi regner med at kører fredag mellem middag og engang om eftermiddagen.

• #11   4. mar 2011 Det er jo Trip der skal have trailer med ik?
    Sidste gang jeg tog Scirocco'en der ned, fulgtes jeg med Kim i den blå bobbel. Vi var ikke over 110kmt. Jeg havde en brændstof økonomi på lidt over 17kml da jeg kom hjem.. Det er jo dejligt økonomisk.
    Med 100-110kmt tager det nok nærmere 18timer at køre der ned..
    Jeg ser lidt turen frem og tilbage som halvdelen af hele turen/træffet. Syntes det er totalt fedt med road trip. tusind gange federe end at køre alene bil en så lang strækning.

• #12   4. mar 2011 Jep. Det er Jan der vil have 1'er på trailer. Den er nok også lige hård nok til et lille barn. Turen er rigtig fed derned. Vi var tre biler sidste år og vi lavede simpelhen så meget pjatrøv på vej derned. =)

• #13   4. mar 2011 he he det er lige det der er så fedt..
    Og så bare det at når det bliver morgen og man er ved at køre ind i østrig, så holder vi ind på tanken og køber vejpas. Traditionen tro.. Det er så fedt at have sovet et par timer i bilen og så vågne til den udsigt til bjergene i østrig.
    Jeg har i øvrigt invisteret i nogel gode walki talki'er. Det er lidt billigere at komunigere med dem når man køre.

Har snakket lidt med Jan ang. afrejse. Vi venter med at ligge endelig planer til vi når tættere på. Men man kan jo ikke lade være med at tænke på træffet :oD

• #14   6. mar 2011 Ja, der er desværre lidt tid til endnu. Vi havde også Walkie talkies med, det gør det lidt nemmere at snakke sammen.

Kommentér på:
Så fik vi hotel.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce