{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.540 visninger | Oprettet:

Jobsamtale! {{forumTopicSubject}}

hej drenge jeg var til en jobsamtale i dag i en stor virksomhed med mange vognmænd små liftbiler kassevogne)

der jeg selv er vognmand og har 3 biler kørende andre steder

men jeg ville lige hører hvad i synes om det tilbud jeg fik af dem som jeg pænt gav dem fuck fingeren og skred.

60 kr pr stop
3 kr pr kørt KM
(30-35 stop pr dag)

start sted glostrup kbh

også går turen med 400 km kørsel primært i ishøj,greve.køge,haslev,præstø og op ad mod falster,nakskov og turen slutter i ringsted mødetid 07:00 slut 18:00 af hvad jeg fik af vide af den nuværende vognmand som jeg fik det vide af!!

jeg takket pænt nej til turen, men hvad ville i gøre hvis det var jer andre vognmand!! for det er reen slave arbejde, man så intet!

ligesom GLS sjælland hvor der er fyldt med somaliske vognmand som køre for ingen ting og ødelægger for os andre! hvad synes i har i været i samme situtions..

barbaros


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jobsamtale!
  • #1   16. mar 2011 Tjae, det er da ikke guld man tjener, men nu ved jeg ikke driftsomkostningerne på sådan et vogntøj

  • #3   16. mar 2011 Som Morten skriver så kan det snildt løbe rundt hvis det er dig selv der skal køre det, men skal der en mand på, så begynder det knibe en smule... og du vil aldrig blive rig af det... Jeg fik et tilbud for et års tid siden, 2.600 fast om dagen, med start i Aarhus, og der regnede jeg frem til at det ville kunne løbe rundt...... hvis jeg undlod at betale skat... :o/

  • #4   16. mar 2011 dagsindtjeningen er den samme som bilerne ved 3D i kolding tjener, omkring 3000 kr om dagen, men du skriver små biler er det så forvogne eller 9 pallers varebiler. der er jo en verden til forskel i dieselforbruget. Der hvor jeg kørte før havde de en bil dernede og den lavede et overskud på 5000 kr i måneden og hende der kørte fik overenskomst løn, og km var stort set de samme, men det blev kørt i en varebil med lift som kørte 2-3 gange længere på literen. Men det er rigtigt man skal have en chauffør som kan finde rundt og får fingeren ud af nummeren før det kan betale sig.

  • #5   16. mar 2011 Det er 7.50 kr/km for ALLE kilometer - Det kan da sagtens gå rent driftsmæssigt. Det der afgør om det kan virke, det er lønniveauet og om man kan finde en mand der kan få de pakker delt ud i en fart uden at lave en bunke skader i tide og utide.

    I forhold til de priser jeg har arbejdet med på distribution i Århus området, så er det ikke så ringe.

    Regner man timelønnen ud og bruger den som eneste målepind, så er det lige på kanten.


  • #6   17. mar 2011 hans b jeg ville ikke sige hvilken firma det var, men det er 3d i glostrup..fiat ducato,mercedes sprinter 2 stks de kører som regnel 5-6 på literen, og man kommer til at bruge ca 900 kr brænd stof dagligt
    når nu diesel koster 11 kr liter..


    ja hvis man er alenemand så kan det godt betale sig men hvis jeg skal have en chauffør så skal han have minunum 24.000 brutto og hvis han kører skade frit hvermdr og fejl fri levering vil jeg tjene omkring 2-3 tusind fra ham pr mdr, men chauffør er man altid uheldig med , ihvertfald mig.. altid skader, altid fejl levering med mere:( og efter dieselen kommet op på 11 tror jeg sku ik jeg holder længere---


  • #7   17. mar 2011 Barbaros D jeg vil give dig ret i det med at man kan være uheldig med chaufføren, i det tilfælde hvor der skal køre i kbh og omegn er chancerne for skade nok større end den bil vi havde som kørte syd fyn altså et stort område, bilen var en iveco og kørte ca 9-10 km literen med hende vi havde som chauffør. hun havde så heller ingen skader, om hun har leveret noget forkert en gang eller to skal jeg ik kunne undlade men ved at den gav ca 5000 kr i overskud i måneden og her var lønnen en smule højere, men som sagt som diesel priserne stiger er der jo kun overskuddet at tage af. Det skal så også siges at vi fik en god rabat på dieselen da vi jo også kørte med store lastbiler.
    Men klart en fordel hvis man er alene og ikke har chauffør på bilen så kan det godt løbe rundt.


  • #8   17. mar 2011 Barbaros

    His du betaler 11 kr for en liter diesel, så bør du nok gå dine indkøbsvaner igennem.

    Din pris bør ikke være meget mere end 8.20 + moms. pr. liter.

    Det er jo ikke ligemeget om man betaler 3 kr mere eller mindre pr. liter diesel.

    Den daglige udgift til diesel bør ligge omkring 650,- hvis bilen kører 5 km/l. Kører den kortere, er chaufføren forkert.

    En 8 pll alukasse med lift kan snildt køre 6 km/l hvis ikke man kører med hovedet oppe i røven.

    Alene den forskel på brændstof jeg lige har fundet løber op i 5.000 pr. måned - Dem kan du smide oveni de 3.000 du selv mener du kan lave i overskud - Nu er der 8.000 - Er det stadig en skidt forretning?


  • #9   17. mar 2011 Barbaros... som morten skriver, så skal du jo liige huske at trække momsen af de 11 kroner, og så er du også for dum hvis ikke du får fundet et sted hvor du kan få noget rabat.

    Da jeg kørte 8-pallers, fik min vognmand 1,10 i rabat med unox, men det var også i de gode tider. Jeg ved ikke hvor meget de vil give til en lille bils forbrug.


  • #10   17. mar 2011 Morten L K

    Vi havde 1.18 da vi havde 3 biler. Og jeg har selv 1.04 til den ene bil jeg selv havde. Og de 1.04, dem fik jeg automatisk uden at ævle og kævle med Satoil ud fra det forbrug jeg nu engang havde.

    Et godt gæt er, at man kan opnå i omegnen af 1 kr +/- en smule afhængig af mængde.


  • #11   17. mar 2011 ja, det vil jeg også mene.

  • #12   17. mar 2011 Det var fanme heller ikk landt på literen de går da.

  • #13   17. mar 2011 Jr. Kræmer

    En 8 pll alukasse med lift går ikke meget længere hvis det skal gå lidt frisk.

    5-6 stykker ved ren bykørsel med mange stop er nok ikke meget ved siden af - På lande/motorvej med ikke alt for tung fod er det 6-8 stykker.

    Skal man køre længere end det, så skal man ikke køre stærkere end 90 - max!


  • #14   18. mar 2011 Jeg var jo lige ude og ræse for et års tid siden for den "vognmand" i Haverslev, og der kørte jeg i en Fiat Ducato 120 hk (undermotoriseret skrammel) 8 pallers, og den fik satanedme klå for at jeg kunne nå det hele, det var mest landevej og motorvej med 130+ plus på motorvejen 0g 100-110 på landevejen og den havde kørt et snit på 6 km/l da jeg satte den om aftenen....

  • #15   18. mar 2011 Den har jeg kørt afløser i kørte omkring 12-13 km/l med en 8 pallers alu kasse på, men den gik os kun 80 hele tiden. Det var en Fiat Ducato 160 Hk

  • #16   18. mar 2011 Jr. Kræmer

    Sådan en Ducato der, den kan da dårligt slæbe sig selv i højgear med 80 - Den er da højgearet som et ondt år. Eller det var dem vi havde. De gik nærmest i tomgang ved 115.


  • #17   19. mar 2011 Det er jo nok os grunden til at den går så langt på literen, men ja der var ikke mange svinginger på den når man køre 80.

Kommentér på:
Jobsamtale!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce