{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Race lørdag
  • #1   26. mar 2011 Det hjælper jo lige fedt , når det er ude på internettet skal de med garanti nok være på pletten
    Desuden er det sgu for tåbeligt at gøre sig upopulære med illegalt race når det er dem vi skal spørge om tilladelser når det skal gøres legalt !

Men er da ellers fedt at man kan lægge tid , penge og kræfter i legalt race når folk alligevel fortsætter , lige det modsatte af hvad man kunne forvente !!!!!!!!?

• #2   26. mar 2011 hvorfor lukker du ikk bare og fiser af hvem siger der skal køres

• #3   26. mar 2011 Rolig nu de damer ingen grund til at disse hinanden

• #4   26. mar 2011 hihi

• #5   26. mar 2011 Du vil gerne brokke over politiets fremmøde , men alligevel ikke støtte legalt race ?
    Ved du hvad du selv vil ?
    Hvis du ikke vil køre race er der vel stadig pladsen ved Bilka

• #6   26. mar 2011 jeg er frisk

• #8   26. mar 2011 jaa de kom næsten med det samme smiley

• #9   26. mar 2011 Find nogle flere vi skal være en del Hihi

• #11   26. mar 2011 Jaa ved godt den overskrift havde jeg ikkk overvejet

• #12   26. mar 2011 Selvmål ?

• #13   26. mar 2011 Der var da ingen kedelig stemning smiley dem i bmw'en sørgede for at det blev spændende smiley

• #15   26. mar 2011 Vi vil da gerne støtte det legale, men der er simpelthen for lidt.

Folk der dyrker fitness som hobby kan dyrke det oftere end et par gange om året...

• #16   26. mar 2011 Der er masser af race rundt om , Vandel 2.april , Sindal 402meter , Fredericia fast & furious , DCD.dk , DHB , Holeby legal-streetrace , Mosten springrace , Allingåbro motorfestival.dk , driftpoint.dk , NSAD.dk og tonsvis af foreninger man kan melde sig ind i for at få flere træf og race om året !?
    Men kan da godt se med priser fra 300kr. og optil hele 1000kr. for at deltage - det er svært at overskue at tjene penge og betale bøder ude til illegalt race på samme tid smiley

• #17   26. mar 2011 Man kan også kigge på ved det illegale. Det koster gratis, og det har jeg altid gjort. Det er mange år siden jeg sidst kørte selv.

Det er bare STADIG ikke nok. Skal det være et alternativ skal det være muligt HVER weekend.

• #18   26. mar 2011 I kan da blive medlem af en eksisterende forening fra omkring 100kr. så er det foreningen der klarer papir arbejdet for jer osv.
    I må vel også selv tage initiativ til lidt legalt race , hvorfor ikke skrive til de sorte og lade dem klare papirarbejdet og tilladelserne hjemmefra , det bliver jo kun dyrere af at de kommer ud til illegalt race både på tegnebogen for den enkelte og fremtidsudsigterne samlet ser da heller ikke lyse ud med den omtale der altid skaber overskrifterne i de lokale blade rundt om i lille Danmark

• #19   26. mar 2011 Kommer der nogle

• #20   26. mar 2011 Jamen forventer i at der bare bliver smidt en stribe gratis asfalt som i kan skabe jer tossede på ?
    Vedligehold , rengøring , tidtagning osv.er også omkostninger
    Det illegale race er jeg bange for egentlig bliver dyrere i form af bøder og uvillighed fra tilladelseskontoret som i sidste ende hører under politiet , og politiet får da selvfølgelig flere penge i kassen ved at lade jer køre illegalt race fremover

• #21   26. mar 2011 Der er iøvrigt et kæmpe areal på Aarhus havn som står ubenyttet hen , ikke ideelt , og trænger til en kærlig hånd !
    Vandel flyveplads , Aalborg lufthavn har også tidligere lagt asfalt til 1 dags race , Sindal , Thisted lufthavn , Mosten raceway
    og med garanti flere steder end jeg kan huske !

• #22   26. mar 2011 Tog endda fejl , man kan køre legalt fra 250kr. for en hel dag , prof. og legalt !

• #23   26. mar 2011 Jep, og i Fitness DK giver man 400 kr. om måneden for et abonnement, så kan du (mis)bruge deres lokaler efter behov.

Regn lidt på det, 8 dage om måneden á 250 kr = 2000 kr., foruden benzin, forsikring, vægtafgift og vedligehold...

Ja, det er en dyr hobby, men de 2000 kr. kan snildt spares, og jeg har endnu ikke fået en bøde en fredag eller lørdag aften.

Der bliver nødt til at være økonomisk fornuft i det, ellers får man aldrig mekanikerlærlinge osv. med på ordningen.

• #24   26. mar 2011 dr. house luk nu!! du ser altid negativt på tingene, ligemeget hvordan man skærer det ud i pap for dig!
    du er der alligevel aldrig om fredagen, så hvorfor sidder du og lader som om du er en del af det hele?

Som der blir skrevet ovenover så er der MASSER af muligheder for at lave noget LOVLIGT, og jo flere der deltager i det lovlige, jo bedre ser det ud for vores vedkommende, for så viser det jo at der er stor interesse for det.
    Og de hatte der lå og spillede smart oppe ved støvring igår, lavede jo ikk andet end at ødelægge det for os andre, ved at ligge og lave hjulspin og vise sig over for folk. og det er folk som dem der gør at politiet dukker op!

• #27   26. mar 2011 8 dage om måneden ?
    Hvis i nu var seriøse først og fremmest , så skruer man 8 dage for at kunne køre èn dag !
    Men ingen folk arbejder gratis heller ikke lærlinge og man må altså priotere !
    dog bliver flere legale race rundt om organiseret af frivillige og ulønnede endda smider nogle folk penge i at få jer af gaderne , men som bare har interessen for at hjælpe dem som mener det kunne have et formål !

At i så kører alligevel , er sgu at skide sponsorer private som firmaer der kunne have interesse i at smide lidt mønt til nogle baner , et langt stykke !

Men det nemmeste er da at skræmme alle organisationer og firmaer så langt væk som muligt og holde race nede på et niveau hvor man ikke behøver tænke på andre end sig selv .

• #29   26. mar 2011 jeg gør det også for hyggens skyld.. om der så bliver lavet endnu flere lovlige træf og lign, vil det aldrig stoppe det illegale race osv.. sys da det er fedt nok at man mødes HVER fredag i sommersæsonen.. om det så er lovligt eller ikk, vil der altid være folk om fredagen.. eller lørdagen for den sags skyld..

• #30   26. mar 2011 og det da sjovere og kan mødes hver fredag eller lørdag i stedet for måske 1 gang om måneden..

hva skal man så lave de 3 andre fredage.. hehe

det da mega hygge at folk samles og tjekker hinandens biler ud..

• #31   26. mar 2011 aner faktisk ikke hvad der lige skete, dem i bmw'en lå og kørte frem og tilbage med lidt gas foran politiet, så kører de forbi politiet, og så kører de efter dem.. så stod de og snakkede, man kunne intet høre.. efter de havde snakket kørte bmw'en videre, de gav den selvfølgelig lidt gas igen.. så blev de jo stoppet igen, jamen de gik da helt amok smiley

• #32   26. mar 2011 Nicklas skal du ud og kikke i aften smiley

• #33   26. mar 2011 casper: argh brug nu hovedet lidt!
    hvis folk opfører sig som en idiot bag rattet, så er der jo stor chance for at der sker en ulykke eller andet, end hvis man opførte sig pænt på p-pladsen, og når der er mange biler omkring en.
    Og så er det jo klart, at de billister som kommer i området melder det til politiet.
    Og endnu mere hvis politiet er der, for hvis man ligger og provokere politiet, så ber man sku selv om det!
    Jo ved sku da godt at politiet dukker op som det passer dem, men det betyder jo ikk at folk kan køre som idioter!

Jeg er ikk selv til race for at komme ud og køre, jeg kommer for hyggens skyld, og for at se hva folk laver ved de forskellige biler.

• #34   26. mar 2011 Jonas V
    dog ikke i aften smiley holder mig til om fredagen, der er jeg sikker på der kommer mange smiley

• #35   26. mar 2011 jaa er self rigtig ved sku ikk om jeg suser en tur til randers i aften der sker lidt høre man

• #36   26. mar 2011 Der er lidt for langt til jeg gider smiley

• #37   26. mar 2011 hihi smiley

• #38   26. mar 2011 VI KOMMER!! sædvanligt mødested og tid, eller skal vi være kunstneriske?

• #39   26. mar 2011 Jaa køre i polo 6 n sort bar kom og snakke

• #40   26. mar 2011 Nicklas kik ud i aften

• #41   26. mar 2011 Jonas v, mig og et par venner skal ha et par øl i aften, så det dur nok ikke smiley desværre

• #42   26. mar 2011 Okaii Nicklas det i orden i må hygge jer

• #43   26. mar 2011 Jonas V Jo tak smiley er du i vejgaardområdet kan du få en øl med på vejen smiley

• #44   26. mar 2011 Jeg kikker gerne forbi med nogle kammerater smiley det var alt for nice i går selv om politiet kom LIIIIIDT for hurtig smiley men skriv gerne en PB med tid og sted smiley

• #45   26. mar 2011 Jeg kommer også gerne! Hvornår skal vi mødes? kl. 7 - 8 stykker på Bilkas?

• #46   26. mar 2011 Kl 8. Bilka smiley Nicklas mange taakker.

• #47   26. mar 2011 Så nu er vi ikke seriøse? Well, I'll be damned!

Og jo, 8 dage om måneden er seriøst. Der findes faktisk folk der kører i stabile biler, der bare er klar så snart du drejer nøglen, og hver gang. Det er typisk os der kommer en fredag aften. Det er ikke dem med 800 hestes Supraer, Skylines og hvad der ellers bliver pumpet (for) hårdt.

Dr. Love > Grunden til jeg bliver væk om fredagen er netop at jeg ikke ønsker at støtte op omkring det ulovlige, eftersom der blev meldt ud at der ikke var goodwill fra myndighedernes side hvis det ulovlige fortsatte. Ja, jeg kan vælge at smutte hjem efter at have mødtes kl. 20, men helt ærligt er det sgu ikke dérfor folk kommer derud i første omgang.

Desuden tror jeg politiet er mere ligeglade med en brænder, end et ræs med 150+ km/t i en 50-zone. Men det er nok bare mig.

• #48   26. mar 2011 Dr. House
    Så bliv væk, og lad os andre have det sjovt, i stedet for at prøve at stoppe os i det, for det sker ikke ? smiley

• #49   26. mar 2011 og tror godt alle kender konsekvenserne for at blive taget derude hvis man kører.

• #50   26. mar 2011 hehe jeg tror nu heller ikk der er nogen der kan stoppe det... det er jo bare sådan det er om sommeren.. det vil aldrig blive anderledes..

jeg vil til en hver tid tage ud om fredagen og møde andre bil Freaks smiley og få en hyggelig aften ud af det..

• #51   26. mar 2011 Præcis bamse :). nogen kører race, men lad dem gøre det? ris til egen røv hvis man bliver taget.. og jeg vil da slet ikke give 400 kr eller hvad det nu koster for at komme på en bane hvor det er lovligt, for måske kun at køre 1 race.. så vil de have det lovligt, må de sku også gøre noget mere for det smiley

• #52   26. mar 2011 jeg sys bare det er fedt at der er så godt et sammenhold til os bil tosser.. der har lyst til at mødes og snakke og sludre..

og ja dem der så vælger at ligge fra land.. det jo deres valg..
    og ja så må jeg jo sige at det gør det jo lidt mere spændene når det ikk er helt lovligt.. hehe

men at vi på striben kan få så mange mennesker til at mødes hver fredag sys jeg er kanont.. og så vil der altid være folk der brokker sig pga dit og dat..

nu er det bare sådan det har været de sidste MANGE år..

og selvom der kom lovlige træf, vil der ALTID være folk der ville mødes alligevel..

• #53   26. mar 2011 RRR vis du skruer 8 dage for at køre 1 dag smiley så syntes jeg du skal skaffe dig en Volvo smiley den køre hverdag, ligegodt hvor mange HK den har smiley

• #54   26. mar 2011 ening thomas smiley har sku aldrig problemer med de 5 cylindret volvo turbo motore smiley volvo for life smiley

• #55   26. mar 2011 Nicklas , det er da jer der skal tage emnet op ! og indsende et forslag om egnede arealer ...
    smiley
    lidt ligesom tyven der røver det samme hus 50 gange - tror i husets ejer til sidst stiller tvet og smider sine penge udenfor ?

Thomas C. Nu vil JEG meget gerne se en motorcykel dragbike med Volvo motor !!!!
    men holder pause i år fra førerpladsen til fordel for at arrangere nogle løb istedet for dem som vil køre lovligt

• #56   26. mar 2011 nu har folk prøvet utroligt mange gange for at få ført noget igennem uden held..

der har været en i byrådet i aalborg der også har prøvet og få trumfet noget igennem bla..

nu var der sidste år i pandrup hvor vi skulle prøve lovligvis at få noget op og kører.. tror ikk engang der var 5 tilmeldte.. ja det var for dårligt..

men der kom så flere gangen efter.. og der kommer flere lovlige træf i år i pandrup bla..

men som jeg siger.. lige meget hvor mange lovlige træf der bliver vil der altid blive kørt ulovligt race... og folk vil altid mødes udover de lovlige race..

emnet er blevet taget op mange gange om lovlig bane I eller omkring aalborg..

• #57   26. mar 2011 Bamse:

Som det ser ud nu kommer der ikke til at være ræs i Pandrup i år. Der var sat 9 løb op over 2011, men da der ikke er nok opbakning til hjælpere, og så kan det desværre ikke hænge sammen.

• #58   27. mar 2011 Tine F > Det er surt at en god ordning ikke går op i en højere enhed. Forstår ikke folk ikke er mere taknemlige. smiley

Nicklas > Jeg har aldrig sagt jeg vil have det skal stoppe, jeg har bare sagt JEG ikke vil støtte op om det ulovlige, når der er meldt ud det skal stoppe hvis det lovlige skal blive større. Der er da kæmpe forskel! smiley Hvad folk gør er op til dem selv, jeg har bare en holdning. smiley

• #59   27. mar 2011 Tine F:

okay det må man da sige er noget skuffende..

selv om der bliver lavet lovlig race 1 gang om måneden feks. holder det jo ikk folk væk fra at mødes andre dage..

jeg vil da stadig mødes med folk, lige meget hvor mange lovlige race der ville være.. gør det for hyggens skyld.. og så fylder biler en del af mit liv.. så om sommeren vil jeg da klart mødes så tit så muligt.. om det så er til lovlig træf eller ej..

og ja det er da fint hvis der kom rigtig mange lovlige træf, det vil jeg da også meget gerne være en del af og støtte op om.. men det holder ikk mig væk fra andre træf..

• #60   27. mar 2011 Dr. House
    hvis du ikke støtter os i det, og har den holdning, tror du så ikke du er medlem af den forkerte gruppe?

• #62   27. mar 2011 Nicklas > Jeg kan godt støtte træfdelen. Det at mødes ved Bilka er da pissehyggeligt. smiley Jeg er herinde som moderator.. Hvis du ser på min status er jeg hjælpeadmin i gruppen.

StreetFlow > En af de sjældne gange vi har været enige.. hehe. Både du og jeg har jo forsøgt med "regler" for at holde lidt styr på det hele, sådan vi kunne vise vi var organiserede, men det gik jo heller ikke. smiley

• #64   27. mar 2011 Ville det være en idè at lave træf som i plejer og samtidigt lægge noget arbejde i legale streetrace ?

• #65   27. mar 2011 RR > Idéen er rigtig god - der er flere der har slået på tromme for kun at holde træf og droppe ræset, men det sker bare ikke. Folk kører videre, og sådan er dét.

• #66   27. mar 2011 Ja kan godt se meget arbejde måske er spildt , desværre

Kommentér på:
Race lørdag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce