{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taxa kørekort
  • #1   29. mar 2011 Er du medlem af en fagforening kan du muligvis tage det som et amu kursus hos fx tuc i glostrup. Det er lidt billgere end hos en privat.

• #2   30. mar 2011 tak for hjælpen drenge

• #5   31. mar 2011 taxa branchen er færdig.. man knokler 14-15 timer og tjener lor.T.

nu hvor metro ring også kommer så er det slut.

• #7   2. apr 2011 Værre! hvis du har et fuldtids job ved siden af. så trækkes der 60% skat.

det vil sige

tjener du 100,-kr så skal du dele med vognmanden.

50 ,- kr til dig! herefter trækkes der 60 skat! 50 x 0,6 = 30 kr tilbage til dig..

det sker tit at når man har kørt 2-3 timer kørsel og der kun er tjen ca. 300 ,- kr.

kort sagt. lorte time løn for at høre på idiot kunder!

• #9   3. apr 2011 Jeg kender en vognmand som tjener minimum 600k om året, men han knokler også som en hest.
    Jeg har kørt taxi for 10år siden, jeg kunne alhamdulilah godt tjene penge, men det kræver at du køre 10-12 timer dagligt.
    Har man brug for et penge, så kan man bare gå ud at køre 7dage om ugen, hver uge, så skal man nok tjene 30000tkr, men man skal ikke regne sin time løn ud, så blir man skuffet.
    Mht hvad det koster, så kan man lave en aftale med en vognmand at han betaler taxakort og det der kursus, hvorimod man så laver en aftale at man køre minimum 1år for denne.

• #10   4. apr 2011 12 timer om dagen i 7 dage om ugen. giver 84 timer.

hvis vi så tager Kadir 20 kr i timen. og ganger med 12 timer = 240,-kr om dagen. gange med 7 giver = 1680 kr om ugen..

Den deler du så med vognmanden som sidder og spiller _ _ _ . hjemme.

Så har du 840 kr tilbage til dig selv. <-- herfra skal du trække skat. alt efter om du bruger A(40%) eller B(60%) kort.

for at tjene 30000tkr om mdr. skal du køre taxa for 10 år siden hvor du kunne køre sort.

i dag tjener en mand som arbejder 14-15 timer om ugen max 18000.

Kommentér på:
Taxa kørekort

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce