Golf gruppen

Golf gruppen

Medlemmer: 2.095
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler
3.797 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hyle tone når jeg glemmer sluk lyset? Hyle tone når jeg glemmer sluk lyset?

Heeey BG...

Jeg vil høre om nogle kan sige mig hvor "hyle" tonen som kommer når man har glemt og slukke lyset på bilen kommer fra, da min er stoppet med hyle når lyset ikke bliver slukket, og den hyler heller ikke når advarslen om benzin standen er lav kommer frem som den plejer... Bilen er en vw golf 4 fra 99 har tjekket alle sikringer håber på hjælp? Go weekende..

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyle tone når jeg glemmer sluk lyset?
  • #1   9. apr 2011 Jeg har godt nok ikke hørt om at de hyler ved for lave benzinstand. Men ellers sidder "hyleren" inde i instrumentet.
    Det med lyset kan evt være en lyskontakt (syntes jeg har oplevet engang)
    Hvis det først er når du åbner døren så kan det være din dørkontakt.

• #2   9. apr 2011 Jo når jeg kommer nedomkring hvor der kun er 50 km tilbage i benzin i tanken kommer den gule advarsel lampe med sådan en "tankbeholder" og der plejer den sige biip når den kommer frem og hvergang jeg tænder bilen efterfølgende med lidt benzin.. Jeg har lige sat eftermonteret tågelygter på den, og der havde jeg stikket til og tænde kørelys osv ude og lodde en ledning på der, kan det evt være kontakten der blev skør ved det? synes bare det virker mystisk det så os går udover hyle tonen for benzin målerne :S

• #3   9. apr 2011 Oki det kan jeg ikke helt huske men har heller aldrig haft en 4 der her været på reservetank :o)

Men ja de lyskontakter kan være meget skrøbelig det er tit de går i stykker hvor man fx ikke kan slukke lyset. Prøv evt at koble de tågelygter fra hvis det er dem der driller.

Som sagt har jeg oplevet det engang for lang tid siden så kan ikke rigtig huske løsningen ud over at det ikke er selve højtaleren men noget helt ved siden af :o)

• #4   9. apr 2011 Jaa kan heller ik forstå at det skulle være den højtaler, har haft prøvet og koble dem helt fra, men det ga samme reslultat, tror jeg vil prøve høre en kammerat der os køre g4 om evt prøve og låne hans kontakt smiley hvis så bare ik jeg os brænder hans af =)

• #5   9. apr 2011 Rigtigt nok der kommer en hyle tone for at gøre dig obs på du har glemt at slukke lyset når du tager nøglen ud.

Kommer vel fra noget relæ.

• #6   11. apr 2011 Heeey folkens jeg har skiftet kontakten jeg tænder ´slukker lyset på, og nu funker det sku smiley Jeg siger mange tak for de gode råd smiley

• #7   11. apr 2011 Tak for at du melder tilbage :o)

• #8   11. apr 2011 For lige at summere op, så sidder der ikke et relæ inde i lyskontakten:-) Dog kan den godt være defekt, så man hverken kan tænde eller slukke lyset. Det er desuden før set at højtaleren i instrumentet går i stykker. Somme tider kan det også skyldes en defekt dørkontakt. Så virker indstigningslyset somregel heller ikke.

• #9   11. apr 2011 anders oki smiley mit virkede fint.. var sku dejlig få fixet smiley

• #10   11. apr 2011 Anders J : Nemlig. Gad bare ikke diskutere med "bedre vidende" :o)

Kommentér på:
Hyle tone når jeg glemmer sluk lyset?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce