{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Syn af R32 GTR {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens..

Går og tænker lidt på min bil angående motor og undervogn når jeg kommer så langt at den skal til at synes enten i år eller næste år..

Bilen har TEIN undervogn som så mange andre herinde smiley Men der er jo ik TÜV på det skidt ?

Angående motor så kørte jeg med single turbo før min motor gav op kort tid efter den blev startet op smiley Tænker nu når jeg skal ha den synet igen, om jeg skal købe en brugt mølle og bygge den twin igen for måske nemmere at komme igennem syn ? Eller bare prøve og køre den til syn med single turbo, har screamer pipe på nu den går nok ik til syn hehe smiley Dog vil jeg også sætte den orginale CAT på igen self smiley

Nogle af jer gutter må da os ha haft jeres synet med Single turbo ? og med gewind undervogn, hvor kan det evt lade sig gøre ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af R32 GTR
  • #1   17. apr 2011 En god ide er at fjerne din screamer pipe fra din wastegate, det gør jeg og jeg har aldrig høre noget for det eller min Aragosta undervogn. Men du får helt sikkert en anmærkning for single turbo, for der står i syns computere at det skal være en twin turbo, med mindre du kan lave en skærm over den ene side af motoren.

• #2   17. apr 2011 Planen er under alle omstændigheder at lave et extra forrør så den selvfølgelig ik køre med screamerpipe til syn smiley Håber da heller ik de peger fingre af min undervogn :S men det vil tiden i vært fald vise når jeg engang kommer så langt. Der står kun på min reg attest at det er en Skyline der står intet med twin turbo, aner ik om den siger twin turbo på syns mandens computer, har aldrig været til syn med en bil før så kender ikke til hvordan de gør..

Angående skærm så tror jeg det blir et håbløst projekt hehe smiley

• #3   18. apr 2011 Det står det er en RB26DETT motor smiley

• #4   18. apr 2011 Jeg skal lige sige at gevindundervogn fik jeg min kasserede på men da jeg kørte hjem og malede dem matsort fra BLÅ og fyldte dem med undervognsbehandlning så fik den igennem men jeg skal da sige at mine turboer sp han at de var meget størerer og han spurdte så til dem og jeg sagde bare at den så sådan ud da jeg købte den hehehehehehe

• #5   18. apr 2011 Hehe jo kan jo ik lyve fra det er en RB26 hehe smiley Ved ik hvad info han får på skærmen når han slår mig stel nummer op eller nr plade ??

Angående gewind har jeg overvejet at male den sort smiley og sætte krymp plast om gewindet, regner heller ik med den skal skrues op eller ned senere..

Hehe køre nok til en lokal synsmand som aldrig har set det der ligner en skyline, hvis han siger den turbo er stor må jeg jo bare sige den har jo os 280hk ho ho smiley ellers må jeg tage det som det kommer det kan ik være det største problem..

Kommentér på:
Syn af R32 GTR

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce