1.817 visninger
|
Oprettet:
Installation af nye højttalere?! {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har investeret i et sæt JBL højttalere til fordørene på min Aveo.
Efter jeg endelig fik afmonteret dørbeklædningen, og håber at jeg kan sætte de nye højttalere i, finder jeg ud af at de gamle sidder monteret med en helt anden slags stik, end der sidder på de nye fra JBL.
Er der nogen der har en let løsning til ovenstående problem? Jeg har søgt og søgt, uden at finde noget decideret svar.
Findes der en adapter, eller...?
Mvh. Kim
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 367
Jeg forsøgte at montere komponentsæt i fordørene, men da det kom til at trække nye ledninger gennem stikket inde ved dørhængslerne gav jeg op, da man ikke kan komme til at lave nye huller i stikket...
Jeg gjorde det på samme måde som Dennis P, monterede det med almindelige kabelsko i orginal stikkety, og det virker sku fint, dog fandt jeg det nødvendigt at borre nye huller i dørrammen for at få 5,25" i dørene da det ikke passer i selve monteringspladen, men det blev sku meget godt til sidst...
hvis i undrer jer over mit svar, skal jeg sige jeg har solgt aveoen igen, den blev for lille da vi stod og ventede os en lille pige....
Men bare skriv eller ring, har haft en del i min aveo, havde osse forstærker og sub og andre højtalere i hattehylde, som jeg benyttede....
Men bare skriv...
jul 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 2 Svar: 76
apr 2009
hvad gjorde du for at trække ledninger ud i dørene?
jul 2008
aug 2009
Biler: 1 Emner: 8 Svar: 27
Jeg er nu stødt ind i endnu et problem.
Selve plastic-stykket hvor de fabriksmonterede højttalere sad monteret på, er for lille til at de nye 5,25" kan monteres på?
Jeg har ærligt talt ingen forstand på alt sådan noget med bilstereo.. Vil et sæt 4" højttalere evt. passe direkte i den allerede monterede plastic-"ramme" ?
apr 2009
Det kræver bare at du laver et par nye huller, og at du kan leve med at vinduet ikke kan komme i bund. ca 5 cm over bund.
jul 2008
Installation af nye højttalere?!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside