TeamSX

TeamSX

Medlemmer: 222
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling rusker
  • #1   11. maj 2011 en ny kobling kan godt ryste lidt i starten når man sætter i gang. Det skulle gerne gå over når den er slidt til.

• #2   11. maj 2011 Hvad skete der med den gamle kobling?
    Hvad bliver bilen brugt til ?
    Hvad har den Hk ?

• #3   11. maj 2011 Den gamle kunne ikke holde den fedtede

Bilen bliver brugt som sommerbil (ikke til drift)

Ved ikke helt hvad den smider af heste

• #4   11. maj 2011 Hvis den gamle kobling har gledet lidt rundt når du har givet gas kan den godt have blevet meget varm og skæv, Er det ikke bare lige at få taget kassen af igen og så set svinghjulet efter....

• #5   11. maj 2011 Det er kommet et lette svinghjul på som hørte med til koblingen

• #6   11. maj 2011 Når du sætter igang med et læt svinghjul og en kobling der griber lidt hårder kan det vel godt ruske lidt, især bagrammen på min bil slog sig lidt.
    Jeg køre selv med Exedy single kobling og 5.5 kg svinghjul.

Men at du skriver at den er begyndt at ruske når du motorbremser f0rstår jeg ikke, med mindre de 4 bøsninger bag rammen sidder fast i rammen med er helt nedkneppet.

Hvad hvis du holder stille i gear og træder på bremsen, Rusker den så hvis du langsomt kobler motoren til med koblinge imens den er bremset helt ned.
    Alså hvis ligesom prøver at kvæle motoren når du kobler ind...
    Hvis den rusker her er der noget galt, hvis den kun rusker når du køre vil jeg tro at det er din bagramme der bevæger sig...

• #7   12. maj 2011 1234 har du set min video ?

• #8   12. maj 2011 Den rusker ikke under motorbremsning der støjere kobling bare lidt.

Kommentér på:
Kobling rusker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce