{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.930 visninger | Oprettet:

Mondeo TDCI fejl?? {{forumTopicSubject}}

Min 2.2 tdci fra 12-2006 begyndte forleden at blinke i instrumentet. Det var lampen for glødepære der begyndte at blinke. Jeg kørte ca. 90 km/t og bilen var driftvarm. Jeg prøvede at accelerere mens lampen blinkede, og det føltes som om turboen ikke hjalp til, den var ret sløv..

Jeg kørte ind til siden og slukkede bilen. 5 min efter tændte jeg den igen, og den har kørt upåklageligt siden.

Nogle der har oplevet eller prøvet noget lignedende?

MVH.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondeo TDCI fejl??
  • #1   13. maj 2011 min er en 2.0 og har oplevet det en del gange lidt træls men det er jo ikke nemt at finde en periodisk fejl det er nok en føler et sted der brokker sig og så går din bil i nødprogram og mister en masse effekt for at begrænse eventuele skader

  • #2   13. maj 2011 Uha...
    Periodiske fejl er i dag oversag til at næsten nye biler skrottet!
    Men mon ikke at det evt. er noget fugt i et stik eller så?
    Jeg oplevede for 2-3 mdr. siden at min esp og antispin ikke virkede hver gang bilen havde stået natten over i fugtigt vejr, eller havde været en tur i vaskehallen, men så snar motoren var blevet varm slukkede lampen og det virkede igen!
    Jeg gjord det at jeg skilte alle stik jeg kunne komme til i motorrummet ad rensede dem med trykluft og gav dem kontakt spray, lod dem tørre og så samlede jeg dem igen, siden har der ikke været noget, så jeg må have ramt det rigtige stik (-;
    Har evt. du prøvet på talkford.com


  • #3   13. maj 2011 Takker smiley

    Jeg krydser fingre for at det var en enestående fejl, og det ikke sker igen. Hvis det gør, så må jeg til at lede efter mulige årsager.

    Mit engelsk på skrift er ikke så overbevisende, så talkford.com er nok lidt svært at søge på for mig smiley

    MVH.


  • #4   13. maj 2011 Du kunne jo evt. smide dit spørgsmål gennem google
    Sprogværktøjer og oversætte der, det gøre jeg alttid og de er sku flinke nok de englænder og tysker og hvem der ellers er på talkford, hvis de ikke forstår spørger de og ellers syntes jeg at der komme nogle gode bud på problemet og evt. løsninger!
    (-;


Kommentér på:
Mondeo TDCI fejl??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce