{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken str fælge
  • #2   22. maj 2011 Syndes personligt at 17 tommer passer perfekt til bilen. Og med 40 mm sænkning følger de skærmkanten perfekt rundt.
    Kørte med oz superturismo på min gamle s40. Sådan en mange egerde klassisk fælg passer godt til den model.


  • #3   25. maj 2011 ja har også overvejet OZ superturismo i 17" men syntes bare de er så pisse dyre i forhold til mange andre.

  • #4   25. maj 2011 ahh det ved jeg nu ikk men man kan sku få mange andre fælge der er lige så fede eller feder til den pris

  • #5   25. maj 2011 ja hvis man ikke kan lave noget af det selv så er det dyrt ja

  • #6   25. maj 2011 ok ja alt koster men det er nu heller ikke pengene som jeg skal smide efter fælgene som er noget problem syntes bare der er meget at vælge imellem når man kommer op i den prisklasse... Har selv haft biler som jeg har ombygget totalt lige fra ascona til corsa så ved godt hvad det koster når man først roder sig ud i noget andet mortor osv men det er nu meget sjovt selv om jeg nok snart er blevet lidt for gamel til at gide de helt store ombygninger..

Kommentér på:
hvilken str fælge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce