3.965 visninger
|
Oprettet:
Hva er det nu lige med ham Frandsen {{forumTopicSubject}}
Faldt lige over den her på Transporttidende...
Frandsen ændrer i vedtægterne
Ifølge informationer, der er offentliggjort i CVR-registeret den 6. juni er vedtægterne samme dag blevet ændret i selskabet M. Frandsen Transport ApS, Alsædvej 2B, St. Darum.
Selskabet der i maj måned fik afslag på at få tildelt tilladelser til godstransport mod betaling fordi selskabets ansvarlige leder Morten Frandsen ikke opfylder kravet om god skik inden for branchen, deler adresse med selskaberne Frandsen Holding St. Darum ApS, og selskabet Frandsen Transport ApS, der gik konkurs den 23. februar i år.
sep 2005
Følger: 72 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 154 Svar: 1.036
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 14 Svar: 78
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Det er SÅ nemt, at sidde her og pege fingre, men når alt kommer til alt, så er der ingen her der ved hvad der er op og ned i sagen om Frandsen. Jeg har fra anden side, der i øvrigt ved en frygtelig masse om PEP Trans, at det Frandsen overtog, var et sminket lig. Med andre ord, så tog nogen røven på Frandsen.
Det er vel en ærlig sag, at blive snydt af nogen der er smartere end en selv - Eller hvordan???
PS: Der står lidt Frandsen biler ved Volvo i Esbjerg, bla. Spiderman bilen og den grønne FH 16. - Eller det gjorde der her fredag eftermiddag!
aug 2007
jul 2007
God skik er rimelig veldefineret ved Trafikstyrelsen. Læs nu lidt op på fakta.
Det er en kendsgerning, at dem der har været igennem en konkurs har fået ret svært ved at få tilladelser de sidste 6-12 måneder. Så kan du jo selv begynde at regne lidt på hvad god skik kan være. ;-))
Jeg kender ikke Frandsen, men jeg mener ikke han får en rimelige behandling her. OG slet ikke når jeg tænker på hvor dårlig rådgivning han helt tydeligt har fået i forbindelse med PEP Trans!
aug 2007
Og enig der er strammet op men derfor tager jeg stadig det hele med en gran salt
Og hvis han ikke har fået en rimelig behandling, og kan dokumentere at han er blevet snydt, skulle det vel ikke være et problem at gå videre på sagen.
Og til andre der ikke ved hvad der kan gå under "god skik" kan det læses her under overskriften "vandel og god skik"
aug 2007
Glemte så lige et link http://www.trafikstyrelsen.dk/DA/Erhvervstransport/Godskoersel/Saadan-bliver-du-vognmand.aspx
jul 2007
Du har ret, hvis han er blevet snydt kan han gå videre med det, det var han i gang med, men jeg ved ikke om han har givet op. Men uanset om han er blevet snydt, så ændrer det ikke på, at det er HAM der har været ansvarlig leder under konkursen og så hænger han på den.
Uden at vide det, så tror jeg, at langt de fleste af dem der har været igennem en konkurs bliver nægtet nye tilladelser fordi der har været så meget ballade om netop konkursrytteri. Jeg synes det er helt fint, at det ikke længere er en selvfølge, at man bare lukker og starter dagen efter på nye tilladelser - Men jeg synes måske også, at folk fortjener mere end en chance.
Man er jo ikke konkursrytter fordi man har knækket nakken en gang. Dem man bør fokusere på, det er dem der starter igen og igen.
Statistisk, så klarer dem der har været gået ned sig langt bedre anden gang - Man vil så altid kunne finde nogen der ikke gør, men der handler det nok mere om, at folk spekulerer i at snyde kreditorene.
jan 2005
Følger: 72 Følgere: 72 Biler: 7 Emner: 147 Svar: 781
aug 2007
Rygeren det jo ikke nemt at vide om det er Frandsen der starter op der,jeg tvivler lidt, tjekker du cvr er det en der hedder Glen Jensen,og at der har været en del sager på den adresse.
aug 2007
jan 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 162
aug 2007
okt 2007
Følger: 96 Følgere: 92 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 2.341
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 1.745
Jeg tror ikke det er slut, for så havde bilerne vel være sat til salg af financieringsselskaberne.....
jul 2007
Lige præcis. Det er jo efterhånden længe siden pladerne røg af. Så der er nok en grund til, at de endnu ikke er kommet til salg. ;-))
Don Ø
Dem jeg så i Esbjerg sidste fredag var også på værkstedet ved Volvo - De stod ikke i indhegningen eller noget.
jan 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 162
jul 2007
Og det da helst i ALLE bilerne på en gang. ;-))
Don Ø
Hvad ved jeg, det er sjældent jeg kommer så tæt på England!
Hva er det nu lige med ham Frandsen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside