turen til kk. turen til kk.
Det hele starter med at jeg tager til ford træf nede ved KK sidste år, hvor jeg blir lidt lun på en bananmanifold og flash tuning til bilen, og får lidt info om diverse ting.
Efter lidt tænke og lidt tanke, bestemmer jeg mig for at smide stage 1 knaster i, z6r bananmanifold (mener jeg den hedder) og flash tuning.
Bilen kommer ned til karsten torsdag aften, og vi får snakket lidt. han fortæller knasterne ikk er kommet endnu, så de burde komme om fredagen, øv tænker jeg og vælger at lade bilen stå og krydse alt hva jeg kan, for at de kommer om fredagen.
Fredag ringer Karsten og fortæller at knasterne er kommet, men jeg har et utæt bundkar, som vi må skifte, endnu engang øv!
Kartsne får skiftet bundkar, skiftet tandrem, justeret ventiler, smidt stage 1 knasterne i og bananmanifold, og ringer og siger at den er ca klar lørdag aften ved 21-22 tiden. fedt tænker jeg, og blir bare endnu mere spændt, men klokken blir 21.30 før han ringer og fortæller at den er først klar kl 24. nå ja, tingene kan vel drille.
jeg kører derned af stille og roligt med en kammerat, og lander dernede omkring kl 23.30, og der står bilen, med åben klap, og flyver nærmest hen og glor ned i den. Det første jeg ser er den nye skinnende bananmanifold og begynder straks at smile.
Karsten kommer frem og vi begynder at snakke om tingene, og om der har været lidt problemer osv.
Jeg tager en tur i bilen, og der går ikk længe før smilet blir super bredt, bilen lyder super godt, og den trækker over HELE området. SUPER FED OPLEVELSE!
jeg kører tilbage og snakker videre, og betaler karsten, og bevæger mig mod aalborg igen, og stoltheden over bilen overstråler alt!
startede med 137 heste og 169 nm.
med standard filter smider den 160 heste og 192 i moment, uden luftfilterkasse smider den 166 heste og 198 i moment, så næste projekt blir justerbart knasthjul evt smide mit kn filter på, så vi kan snitte 170 heste og 200 i moment.
Ville lige dele min super fede oplevelse med jer, og takke de forskellige for deres input og hjælp. og ikk mindst for at anbefale Karsten til at lave bilen for mig.
Ha en super go søndag, jeg ved ihvertfald jeg får en go dag
apr 2006
Følger: 159 Følgere: 154 Biler: 4 Emner: 118 Svar: 6.068
stage 1 knaster.
z6r bananmanifold.
dream science flash tuning.
skiftet tandrem.
justeret ventiler.
(og for mit vedkommenden, et nyt bundkat da mit var utæt)
og så blev den kørt ind med alt det som blev puttet i motoren. og så havde jeg selv simons catback udstødning på.
alt incl. 17500 kr.
hvor af materiale var ca 11.500-12.000 kr. resten er timeløn.
apr 2006
maj 2004
Følger: 51 Følgere: 51 Biler: 8 Emner: 17 Svar: 292
apr 2006
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 27 Svar: 312
Niels
jan 2004
Følger: 71 Følgere: 71 Biler: 18 Emner: 155 Svar: 363
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 113 Svar: 6.363
turen til kk.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside