{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Manglende lys i "kabinen" {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har lige købt en Honda Accord Coupe fra 96. fantastisk bil faktisk smiley

Og nu var jeg ude og køre lidt om aften, og fandt ud af at jeg ikke har noget lys i instrument bordet og alle knapper i kabine.. der er selvfølgelig lys i de små "dioder" når man tænder for noget .. men ikke i selve knapperne...

Jeg har tjekket alle sikringer og det er ikke der problemet er... så ville høre om nogen af jer ved noget som kunne hjælpe mig lidt ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende lys i "kabinen"
  • #1   28. jun 2011 hehe, den der har jeg også undret mig over... nu ved jeg ik med præcis din bil ,men jeg har haft en concerto og en crx hvor jeg var enormt irriteret over at der ikke var lys i drejeknapperne til blæser og varme i midterkonsollen og senere hen fandt jeg ud af at der slet ik er lys i de knapper fra fabrikken af... så tjek evt først bagpå og se om der overhovedet er nogle lamper eller dioder...

• #2   28. jun 2011 Måske dumt spørgsmål har du huskede og dreje på lyskontakten? for vis den står på off er der måske kørelys men intet i instrumenteringen.

Med venlig hilsen
    Dennis A

• #3   29. jun 2011 Michael J - der skulle være lys i drejeknapperne, og knapperne og instrumentbordet.. Så der er noget galt desværre:/

Dennis A - jaaa selvfølgelig har jeg det.. Har også drejet på den der justere lyset i instrumentbordet.. Uden held:)

• #4   30. jun 2011 Der er ikke noget galt med bilen, det er simpelthen fordi dioderne brænder af nogengange.
    Skiftede også dioderne i mine elrudekontakter og nu virker det perfekt. Det forekommer tit på hondaer at urets diode dør.

• #5   30. jun 2011 Nu siger du instrumentbordet. Der er vel lys i skiverne ikke sandt?

• #6   1. jul 2011 Nej det er der nemlig ikke.. Tror sq det ender med at jeg må finde et værksted der kan få noget lys tilbage i den bil:) for det er sq lidt øv ikke at kunne se en skid om hvor hurtigt man køre eller hvad ac'en laver når det er aften

• #7   1. jul 2011 Nu spørger jeg lidt dumt, men er der nogensinde blevet skiftet motor i bilen?
    For det kan jo sagtens være at der mangler at blive sat nogle stel ledninger fast på motorrumssiden. Der skal trods alt kun 1 til at hele bilen fucker af

• #8   3. jul 2011 Hmmm det ved jeg faktisk ikke om der er ..

Kommentér på:
Manglende lys i "kabinen"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce