{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.527 visninger | Oprettet:

Fjerne motip klarlak fra plastik? {{forumTopicSubject}}

Som topic, så prøvede jeg for noget tid siden at sprøjte klarlak på ikke lakeret dele, plastik dele primært og det så jo godt ud, men efterhånden begyndte det at skalle af, så nu vil jeg jo gerne fjerne det helt, men hvordan? smiley
Er det rensebenzin eller noget andet krads der skal bruges?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjerne motip klarlak fra plastik?
  • #1   3. jul 2011 Jeg ved ikke om det kan bruges. Men måske bremsevæske?

Ved da det helst ikke skal komme på lakken for så bobler det vist op.

Ellers har jeg vist set en bruge brunt sæbe smiley

Håber det kan hjælpe. smiley

• #2   3. jul 2011 Det vil ikke komme i nærheden af lakken på løven, det er front gitter med emblem og baglygter som fik en byge af klarlak, det var somsagt et forsøg som så ikke gik helt efter planen smiley

• #3   3. jul 2011 no det vil jeg nu heller ikke gøre. kun hvis du kan pille det af.

• #4   3. jul 2011 Det er ingen problem at pille af, de blev self også pillet af inden det fik det lak smiley

• #5   4. jul 2011 Brun sæbe er som regel kun nok til at tage toning. Men hvis det skal prøves skal emnet ligge i en tætlukket pose natten over.

Nogle plasttyper kan dog blive porrøse af behandlingen og krakelere og flække, især når frostvejr dukker op.

Og for eftersiden, så husker du at når der skal males plast skal det afvaskes i special fortynder og derefter plastprimes før det kan lakeres smiley

Brug evt. lufttryk til at blæse mest mulig lak af, hvis det først skaller kan man somregel på den måde tvinge endnu mere af.

Kommentér på:
Fjerne motip klarlak fra plastik?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce