800 visninger
|
Oprettet:
MEDLEMMER... {{forumTopicSubject}}
Nu må vi lige justere tingene (igen). Vi får en ansøgning fra en gut der blot skriver han kan opfylde alle kriterier. Det er bare ikke til at se på vedkommendes profil, hvorfor jeg skriver at han skal oprette bilen, og i det mindste fortælle hvilken bil det er han ejer.
EFTER jeg så har skrevet dette til manden, og går tilbage til forsiden af klubben, er det så en anden admin der har indmeldt vedkommende, Så føler man sig sgu lidt dum.
Jeg lavede så lige et tjek bare på første side af de senest indmeldte, og der var faktisk 3 der ikke havde en bil på listen.
Hvad sker der?
/Claus
NB: Lidt mavesur i dag, ved det
nov 2003
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 4 Emner: 65 Svar: 1.592
jun 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 166
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Claus E
Prøv med bagepulver.....
apr 2006
Følger: 93 Følgere: 96 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 187
men det er jo bar min mening
MVH.KJ.
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 98
Spørgsmålet er bare hvilken konsekvens det får, hvis man udfører den ene løsning frem for en anden.
Kongstanken ved at begrænse forum til folk som har oprettet en bil fra positiv listen er vel at holde forum i en nogenlunde seriøs stil.
Jeg er bange for at forum bliver for useriøst, hvis der bliver åbnet op for alle som går og drømmer om en sportsvogn. Dvs at enhver på 15 kan oprette og spørge løs her i forum. Hvis det bliver tendensen, tror jeg vi skræmmer de seriøse væk - så står vi med et værdiløst forum. Det vil da også være kedeligt.
That's my 5 cents.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Jeg har skrevet, og efterspurgt holdninger, flere gange, men mindes ikke der nogensinde er kommet noget konkret ud af det...
Måske JPCC konceptet er for bredt!? Fx har 200SX'erne deres egen klub...
NB: Jeg kan ikke udmelde medlemmer (ellers havde jeg gjort det ;))
nov 2003
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 4 Emner: 65 Svar: 1.592
Man skal eje følgende bil(er) for at ansøge
Der står ikke et krav om, at man skal have oprettet en bil på BG....
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Ligesom hvordan vi forholder os hvis et medlem skiller sig af med den bil der er adgangsbillet...
MEDLEMMER...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside