{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Tomgangs Problemer, {{forumTopicSubject}}

af Damsgaardw201 skrevet man 25. jul 2011 10:54
Jeg har bygget to dobbel 45 mm weber på min 2,3 8 v motor, og det har kørt upoklaligt, men pga. benzin øko. har jeg sat mit j-ke indspøjtning på igen. det har så givet mig det problem nu at jeg ikke kan få den til og holde i tomgang. bilen køre perfekt udover at den ikke kan holde tomgang. har haft tomgagnsventilen af og haft den i en lab. strømforsying og den køre fint rundt. der er ingen ødelagte vackumslager eller noget. når jeg piller stikket af til tomgangsmotoren så måler jeg ca 12-14 v i stikket. men lige så snart stikket bliver sat på tomgangsventilen, er der 0 v i stikket. hvis man måler på tomgangsventilen når man starter den, så er der ca 7 v i de 2 første sek. når motoren er startet, derefter er der 0 v. og motoren går ud, Har tjekket alle føler,ledninger, prøvet med anden overspændningsrelæ, ECU, Osv, fejlen er stadig ikke fundet, tomgangsventilen skulle jo helst stå på 5- 6 og reguler, men det gør den altså ikke. Nogen som har en god ide til hvorfor den ikke gør det ? Det skal lige siges at dengang jeg pillede indsprøjtningen af, kørte det hele perfekt.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Tomgangs Problemer,

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce