{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Snoopy
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637

har du nogle stolper eller hegn til at ligge ? {{forumTopicSubject}}

mangler nogle træstolper og lidt lægter, evt 2"x4" , noget tæt trådhegn/gitter eller lign.
med så små masker at en kat ikke kan fise igennem

vi har en døv kat som af samme grund ikke kommer udenfor.
nu er han dog blevet 2 års tid og vil MEGET gerne ud, så vi fik den ide at bygge en kæmpe voliere (staveged) altså et stort bur, til vores døve kat.

meningen er der så kan åbnes et vindue og han via en gang, føres ud i kattegården smiley

jeg er fint klar over jeg kan fise på trælasten, men har nogen noget liggende som bare ligger i vejen eller lign, (træstolper, lægter eller hegn) så sig endelig til smiley

har i evt et stykke bølge plastik tag liggende (behøver ikke være som nyt, bare det kan skrues fast og er 90%tæt)

kort sagt whatever nogen kunne have liggende som i er trætte af at se på smiley

er førtidspensionist grundet div trafikuheld og arbejds skader, så kunne være fedt at spare lidt her og bruge pengene på bilen inden vinter smiley

tak for evt hjælp, og har i dumme kommentare må i forvente en udstemme og hvad der dertil høre smiley

har nogen bygget noget lign. mpdtager jeg gerne ideer, har pt kun en skitse tegnet op af hele pisset

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har du nogle stolper eller hegn til at ligge ?
  • #1   26. jul 2011 fed nok at du som Hjælpe-Administrator truer dine brugere her på siden, det skal da nok give dig hjælp

• #2   26. jul 2011 Jeg ville sige at det ville være nemmere og billiger bare køre på Odense Lavpris Trælast og købe alt det du skulle bruge.
    Nu ved jeg ikke hvor stort det skal være men ville da tror du kunne holde sådan et projekt på 5-600 kr.

• #3   26. jul 2011 men jeg mener at jeg har lidt bølge plastik tag liggende, ikke alverden.

• Snoopy

#4   26. jul 2011 jan

truer ?

jeg er godt klar over man som HA skal høre for meget, men direkte at kalde det trusler ?

dumme kommentare koster en udstemme, det siger vel sig selv ? og hvad der dertil høre siger vel også sig selv ?

hvis du er ham som sidder hver dag og genere brugere med ligegyldige kommentare i folks emner, så gør udstemmerne du får en straf, og det er ens på alle tråde på hele bilgalleri.

folk har bare en ide de har verdens bedste undskyldning "jamen jeg havde ikke lige læst reglerne" så det gør jeg klart for dem.

vil du have yderligere forklaring på noget kan dubare henvende dig PB smiley

Jesper jensen
    nååårhja den har jeg da helt glemt i farten, det er den ude ved søhus ikke ?
    hvor store er de plader, og hvor ligger de henne ? smiley

• #5   27. jul 2011 jo det er den, og de har alverdens ting liggenden.
    jeg skal lige måle efter senere, de ligger i skamby på nordfyn

• Snoopy

#6   2. aug 2011 kan lige fortælle bauhaus er billigere en lavpris trælasten smiley

og en del flinkere personale

• #7   2. aug 2011 okay, ved godt at de kan være billigere med visse ting

• Snoopy

#8   2. aug 2011 alle deres meter priser er 50øre under eller mere, på alt deres træ.

odense lavpris tømmer, er vist ikke så lavpris nu til dags smiley

og igen., service kan ikke vurderes, da der ik rigtig var noget af den slags heh smiley

Kommentér på:
har du nogle stolper eller hegn til at ligge ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce