{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

SØGES: 2 stk. stempler til bagbremse kalibre {{forumTopicSubject}}

hey HC...
jeg er blevet lidt nærrig her i sommerferien, og skal ha lavet mine bagbremser på min civic.
og jeg kan tydeligt se at stemplerne i kalibrerne har taget skade efter tidligere ejers misvedligehold. stempleerne er blevet tyndere cirka midt, efter de har været angrebet af rust.

jeg har renset og hygget om selve kalibrerne, rep-sæt og dejlig smørelse dertil. men jeg mangler lige de 2 stempler, men gider ikke rende ud og købe 2 komplette kalibre.

så hvis der er nogen som tilfældigvis, dog lidt usandsynligt, har 2 bag kalibre til at ligge som er groet sammen, men med finde stempler, så ku jeg da godt tænke mig at høre fra jer... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØGES: 2 stk. stempler til bagbremse kalibre
  • #1   28. jul 2011 hvor store er dine bagbremser?

jeg ku godt muligvis godt bruge kalibrene, fjeder til håndbremse, dorm og split så hvis du finder en som har komplette bagbremser kan vi måske dele dem? Men det haster ik så meget at jeg vil gi 1100 kr pr kaliber som man ska i de fleste steder, sommerferien sætter sine spor i pengepungen, så det er kun hvis de kan findes billigt...

• #2   28. jul 2011 Sommerferien sætter sgu næsten ligeså store spor, som julen. Hehe
    Men jeg skal nok lige kaste en besked efter dig, hvis jeg finder noget og/eller får tilbudt noget.
    Michael

• #3   7. aug 2011 Du kan få nye orig. ved Honda til rimelige penge, købte 2 stempler til et sæt 240mm bremser i bag. for et par måneder siden, ved honda glejbjerg.

Kommentér på:
SØGES: 2 stk. stempler til bagbremse kalibre

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce