{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  r32 bremser
  • #1   7. aug 2011 ja men så skal du osse forbi skat og betale en masse penge .... da det er en konstruktiv ændring .... vis jeg var dig ville jeg forhøre mig i en synshal først

• #2   7. aug 2011 ved godt det med skat, og syn er som ingen problem, og om det er, så vil jeg heller have lidt problemer ved syn, også have nogen bremser der ser lidt godt ud, istedet for de org som er lille at se på

• #3   8. aug 2011 Hvis der findes en model af din bil med de bremser, skal du ikke betale skat. Det er altid lovligt at opgradere bremser fra en større model på en mindre, så længe man overfører alle foreskellene og at der ikke også sker konstruktive ændringer i motoren.

• #4   8. aug 2011 Min 1.9 TDI må ikke få opgraderet bremser og ved det da jeg har fået svar fra skat om at der skal betales afgift , ville havde haft cupra bremser på men må man ikke uden godkendelse fra skat plus betale afgift

• #5   8. aug 2011 Jeg spurgte selv skat og trafikstyrelsen og fik det svar, også på skrift, at det altid er lovligt at smide større bremser på fra en større model på min mindre model af samme type bil.

Kommentér på:
r32 bremser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce