{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Div. gail til Mondeo Mrk3 evt. sælges. {{forumTopicSubject}}

Tja har fået lidt tilovers efter jeg har ordnet min Mondeo,
Så tænker lidt om det er noget nogen evt. kan bruge og hvad man skal tage for det,

Det er orginale tagrails i sølv til Mrk3,

Helt nye Chrome side spejle capper orginale. fra 04 model.

et sæt orginale forlygter som bliver malet sorte(eller anden farve hvis det er orginal farve) og man ønsker dette. indvendigt og det orance blink plast er fjernet, der er ikke højde just med til lygterne, de skal flyttes over fra dem man selv har.

Tænkte det hele lidt som et sæt, hvis der var nogen der kunne bruge det, ellers bare hvis der er nogen der kan give en pris ide,

for elles bliver det bare hvor det er som back up hvis man er uheldig engang. smiley






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Div. gail til Mondeo Mrk3 evt. sælges.
  • #1   21. aug 2011 slet ingen der kunne være intraseret i dette???? hmmm utrolig, billeder kan evt. sendes hvis det er...

  • #2   24. aug 2011 Peter, det var da et bud men nej tak, så hellere lade dem ligge som back up...

    Tagrails koster 7500 fra nye, og havde forstillet mig omkring 1800kr for dem,

    lygter kommer an på hvad der skal laves ved dem, men fra 1300kr i sorte havde jeg regnet med, og 1500kr hvis de skal indfarves.

    chrome spejl kåber er stadig ikke pakket ud, og skal bare have det samme som jeg har givet, 530kr.

    er til at handle med, mest hvis man tager det hele smiley


Kommentér på:
Div. gail til Mondeo Mrk3 evt. sælges.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce