{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

At lave vos anj video af striben-Esbjerg {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen smiley

vi alle så jo krimi5 i går og til dem som ikke så det så har jeg lagt den op

http://www.youtube.com/watch?v=WMnEt8e_af4

men nok om det .
Hvad sige i til at jeg tag mit videocam med i aften og så vi lave vos anj video som komme på YT og GB få at de få vos side af det har rod som de lave hvad gan vi komme i TV.

jeg vil mag gjern lav den jeg skal nok søger få at jeg ikke få nogen nummerplade på så godt som mullit på video.

vi skal jo også har nogen det vil snakke ledt om at vi ikke er en flok tabe som de vil har andre til at tor vi er .

så hvad sige er i friske på det i aften så tag jeg mit videocam med

K.H John Nielsen kør i en MazdMazda 323 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lave vos anj video af striben-Esbjerg
  • #1   9. sep 2011 Det er et super fedt projekt.... Vi skal så også have noget med fra de andre striber, Hedensted evt.
    Og så lige få noget med fra arrangementet fra Vandel.


  • #2   9. sep 2011 jeg komme jo kun ned på Striben-Esbjerg men hvis ander har nogen video jeg kan tag med hjem og klippe med i den vi lave i aften ja så vil det hvad fedt smiley

  • #3   9. sep 2011 Husk og få en helt masse udtalelser fra tilskuere og ansvarlige!

  • #4   9. sep 2011 ja men jeg komme nok til at vige mer dum en jeg er smiley

    jeg vil godt lave video få at bevist at vi ikke er nogen udskud men jeg skal bruge hjælp fra alle jer der ned i aften så kom hen til mig elle prik til mig nå i se mig smiley


  • #5   9. sep 2011 Og lad være med at filme de største kegler i videoen, som de ha gjordt i krimi5.
    Ham fjolset der siger han køre som et svin altid. Han er da for klog at høre på.


  • #6   9. sep 2011 ja men igen jeg kan jo ikke så på ander hvem der kør som svin og ikke gør der få skal jeg bruge noget hjælp i aften hvis nogen er friske på det smiley

  • #7   9. sep 2011 Jeg tror nu at det Christian mener, er at hvis du interviewer en, som bare kommer med de lammeste kommentarer og har så underlige holdninger (som Hr. "Jeg-har-altid-kørt-som-et-svin"), så bare klip det ud.

    Medierne får altid fat i de mest åndsforladte folk, for det er normalt dem der stiller op til at blive interviewet. Det er sensations journalistik af bedste skuffe.

    Hvis jeg må komme med et råd, vil jeg også holde noget andet ude af videoen. Navnlig dem der kun har "Vi VIL have en bane. og I skal give os den" at sige.
    Det gavner ikke sagen og fremstiller os egentlig bare dummere end vi er. Folk tror jo at vi ikke gider at involvere os i sagen, men bare venter på at få fra kommunen eller staten.
    Jeg kender stribens besøgende godt nok til at vide, at folk er mere end villige til at tage fat.
    Vi bliver simpelthen nød til at yde, før vi kan nyde. Det er jeg helt sikker på, at folk er indforstået med.
    Til det, kræver det dog, at vi undgår en masse 16-18årige der udtaler sig for os alle. For undskyld, men de fleste i den alder, er ikke moden nok i deres udtale eller holdninger, til at tale for os andre.

    Nå, nu har jeg vidst nok været i gang længe nok smiley
    God vind med projektet John! Jeg glæder mig meget til at se resultatet smiley
    Jeg har faktisk flere gange tænkt på at lave en "Road-Movie", hvor vi kørte rundt til landets striber, for lige netop at få udtalelser fra hele scenen.


  • #8   9. sep 2011 Michael M

    ja hvis jeg fenne sån en så komme det ikke med jeg kippe det ud.

    men igen skal jeg bag gå over til folk og sår elle hvor dan gribe jeg det an i aften ??


  • #9   9. sep 2011 Jeg ville måske udskyde projektet lidt. Så få fat på folk der gerne vil stille op til det. Så gøre en weekend ud af at køre rundt og interviewe, udenfor striben.
    Derefter kan du jo lave lidt action optagelser fra striben.

    Der er en del folk bag scenen der får det hele til at spille. Jeg er sikker på at de gerne stiller op, hvis forholdene er rigtige.


  • #10   10. sep 2011 Syntes det bedste ville være at lave aftaler med for,ændene på de forskellige striber landet over og få dem til at tale i videoen samt nogle de mener har noget fornuftift at sige. Så lav en dag hvor folk ved det så der kommer mange og opbakningen er stor og få lavet nogle gode klip af alle bilerne og som også viser de gode forhold der er blevet lavet de senere år, men held og lykke til med det John, det er en rigtig god ide smiley

    Mvh Kristian smiley


Kommentér på:
At lave vos anj video af striben-Esbjerg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce