{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Fejl på anlæg.. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg søger hjælp.

Mit anlæg skaber sig lidt. Når jeg tænder for anlæget køre det hele som det skal ved lave volume. Men når jeg så blæser op omkring de 22 i volume som jeg plejer at køre med så siger anlæget "low voltage" og så går det over og lyser ved "operation proction" og musiken er forsvundet fuldstændig. Har prøvet at tage bassen hele af, give bilen gas samtidig med men lige lidt hjælper det.. Har i nogle anelse til hva det kan være?

Her er mit anlæg:

Anlæg:
Alpine CD-A 9812RB

Forstærker
Kenwood KAC-PS401M 1200W

Højtaler:
Usikkert da de sad i da jeg fik den.

Sub: Alpine watt??

Er på bar bund kan være i kan se noget jeg har overset.. Skal lige sige har prøvet at rode med sikringen også.

Mvh Baronen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl på anlæg..
  • #1   4. okt 2011 Om igen musiken er ikke forsvundet helt.. Bassen er forsvundet helt...

• #3   4. okt 2011 hvor tykke strøm og stel kabler har du .. ??

• #4   4. okt 2011 På min forstærker er der en masse lamper og ud for de lamper står der f.eks "low voltage".. Og når jeg slukker anlæget og tænder det igen er der gang i bassen lige indtil der bleven skruet op... Den kan sagtens stå ti minutter og køre med lave volume og når der så bliver skruet op "BANG" så siger forstærker "low voltage" og siger den det der "operation proction".. Så min tanke er at den ikk for strøm nok for ville forstærker være brændt af ville den ikke tænde igen som den gør når jeg slukker og tænder anlæget... ¨

Af strøm kabler køre jeg med det sæt fra Thansen til 349 der hedder Monteringssæt Hi-Fi...
    Strømkable er: 0.5mm målt med skydelære ude på gummikappe
    Stelkabel: 0.5mm målt med skydelære ude på gummikappe

• #6   6. okt 2011 Mon ikke du mener 0,5cm? For hvis kablet kun er 0,5mm er det tyndere end de højttaler kabler jeg har brugt til min bil. Strømkablet i min er lige godt 1cm og det samme er stel.

• #7   14. okt 2011 Jow det er rigtig.. Kludret lidt i det... Har prøvet en masse forskellige men det forsætter i samme stil..

Kommentér på:
Fejl på anlæg..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce