{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Poleringsmiddel hvor meget? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Er der ikke en poleringsguru der kunne tænke sig at fortælle mig hvor meget poleringscreme, men bruger når man polerer?

Jeg bruger to til tre klatter af ærte størrelse på hvert område jeg polerer på. Området er gerne 40x40cm stort.
Men jeg er sgu i tvivl om hvor meget produkt man skal bruge og bliver ved med at ødelægge mine poleringspuder og sikkert fordi jeg bruger for meget produkt.

For eksempel når jeg har poleret et område på 40x40cm og går videre til et nyt område bruger jeg gerne 2-3 ærte størrelse poleringsmiddel igen. Er dette forkert eller hvordan?

Hvad er den rigtige fremgangsmåde? Kan ikke forstå jeg ødelægger mine puder så hurtigt og kan kun tilskrive det for meget produkt.

Jeg bruger iøvrigt en Meguairs 220V maskine.

Mvh
Rune

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Poleringsmiddel hvor meget?
  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #1   11. okt 2011 Tjek evt bilpleje.nu

• #2   11. okt 2011 Køber alle mine produkter hos Michael og kunne bare ringe til ham, men vil da lige forhøre mig rundt først.

Jeg kører på setting 5 og bruger svamp. Har luret Junkmans videoer til døde, men kan ikke forstå jeg går i gennem så mange svampe så må jo gøre et og eller andet forkert.

• #3   11. okt 2011 1.gang du polerer,det skal en del på puden for at mætte den,derefter kun 3-4 gajol størrelser

• #4   11. okt 2011 Hey Rune..
    Jeg er allestedsnærværende! smiley
    Haha, grunden til puderne måske bliver trætte kan være:
    1. Man trykker for hårdt.
    2. Man holder maskinen en smule skævt, så de vibrerer mere end at køre rundt.
    3. Man kører over kanter.

Det kunne være et par af mulighederne..
    Ofte bruger man puder fordi man ikke lige har "touchet" endnu.. Det er ihvertfaldet min erfaring.

• #5   11. okt 2011 Hey Michael

Du har helt sikkert ret. Jeg kører både over kanter og holder til tider poleringsskiven skævt på.

Jeg må bare fortsætte med at øve mig:-)= Er nået 1/3 på Hondaen så fremad det går..

Kommentér på:
Poleringsmiddel hvor meget?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce