{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

vectra b x20xev benzintryksregulator vacum? {{forumTopicSubject}}

Hej opel forum

Har i dag været ved at rense tomgangsregulator på konens vectre b x20xev og i den forbindelse havde jeg gasspjældet helt af og rense også. Så kom jeg til at se at den slange der går til benzintryksregulatoren sidder på en studs før gasspjældet så der er ikke vacum til benz. reg'en. Mit spørgsmål er så: Skal der ikke være det?

Er udlært mekaniker og vil da mene at der skal være vacum ved benzintryksregulatoren, men alle slanger så helt orginale ud og kunne ikke finde nogen vacumstude der kunne ha været til den. Har kigget flere billeder på nettet og det ser ud til at det er sådan på dem alle når det er i en vectra b, men i en omege b går den på en studs i manifolden lige under flangen til gasspjældet. Altså i en vectra b ingen vacum og en omega b er den med vacum. Den studs som den går på i en omega b er ikke på min manifold på vectra'en. I autodata er benzintrykket også oplyst som om der skulle være vacum på...

Nogen der ved noget om dette emne vil jeg da gerne høre hvad i har og sige, er helt åben for alt indput då jeg selv synes det er lidt mærkelig.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
vectra b x20xev benzintryksregulator vacum?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce