{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.052 visninger | Oprettet:

Blinklys virker ikke {{forumTopicSubject}}

har en golf 3 hvor blinklyset stoppede med virke. prøvede så havariblinket så blinkede det 4 gange og stoppede også. den reagere ikke på noget som helst. lampen i haveri lyser konstant hvis det aktiveres. men sideblink reagere på ingen måde.. har prøvet med et andet relæ så virkede det to sek og så sprang sikringen og det gjorde den flere gange. så der må jo være en kortslutning et sted. er der nogle der ved hvor de kan ske at være eller tror i jeg er helt gal på den?

på forhånd tak..
m.v.h jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinklys virker ikke
  • #1   11. dec 2011 Ny havari kontakt. Så virker det igen.

    Hvis du ikke tror mig så leg lidt med havari kontakten ved at krykke flere gange på den. Så kan dy sikkert få det til at virke i en kort periode igen :o)


  • #2   11. dec 2011 men først forsvandt sideblinket?

    og er helt 100 på at mir relæ er i stykker!
    prøvede med en ny sikring og så knurrede relæet helt vildt. men blinkede ikke og den knurrede kun når der intet var aktiveret. så snart man slog noget til blev der ro. men intet lys.
    hvor jeg så lige nu her har prøvet med både relæ og sikring hvor den springer sikringerne. men virker som det skal inden sikringerne ryger.


  • #3   12. dec 2011 Det kunne jo være en kortslutning oppe i harvarikontakten smiley Skift den, så er du godt kørene igen..

  • #4   12. dec 2011 har prøvet at skifte blink/haveri kontakt.. og det virker ikke.. så snart man sætter tænding på springer sikring nummer 13 (horn) og bruger man havariblinket smelter relæet
    men det ser ud som om at der har slet gnister mellem ratstammen og konsollen til viskerarmen. hvor der også er smeltet noget i.
    og når havari blinket står og blinker blinker højre side meget svagere og slet ikke i højre for.


  • #5   12. dec 2011 Kan der ikke ske at være kortslutning et andet sted?
    Måske i sikringsboksen?
    Efter den har smeltet et relæ?


  • #6   12. dec 2011 Har du anhænger træk?

  • #7   13. dec 2011 Ja. Men har ikke haft noget sat til.

  • #8   13. dec 2011 Nej men tænkte at der var gået fugt i stikdåsen...

  • #9   14. dec 2011 hmm.. har tjekket anhængerstikket.. og sætter min tvivl på at det er den..
    tror selv jeg skal have komplet konsol for visker, blink og havari og en ny sikringsboks.
    men forstår det ikke rigtigt..
    sikring 13 - til hornet springer så snart der kommer tænding på. og sikring 17 til blinklyset springer så snart jeg blinker til højre. bruger jeg haveri blink smelter relæet og højre side blinker svagt og højre for blink blinker ikke.. der ser ikke ud til at være noget galt bag blinklyset.


  • #10   14. dec 2011 Har du mulighed for at prøve en anden sikrings boks?
    Ved G2 har mange problemer med den og har set få G3'er med det samme problem.
    Den laver alle mulige problemer når der går fugt i boksen. Det er svært at se da det er inde i boksen.

    Men ellers skal der almindelig elektrisk fejlfindinge til hvor du måler hvor på ledningen mellem kontakt og forbruger hvor det går galt.
    Har du ikke den store forstand på det vil jeg råde dig til at finde en der ved noget om det.
    Det burde ikke være det store problem


  • #11   14. dec 2011 ja. har mulighed for at prøve en anden sikringsboks smiley
    må prøve.. har ikke meget forstand på det.. men man kan vel prøve at tage pærene ud en for en..
    forstår ikke hvorfor hornet bliver blandet ind i det ?


Kommentér på:
Blinklys virker ikke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce