{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Nogen der god til anlæg så hjælp miig ? {{forumTopicSubject}}

Idag har jeg skulle tilslutte det nye alpine 1din dvd afspiller i bilen. men ja ledninger er skal du selv koble til med kabel sko osv. men ja åbenbart så har stel og plus ramt hinanden og der kom så et gnist nu virker den nye ikk eller den gamle? har skiftet sikringen som var i sikring holderen kun til forstærkeren som klart var smeltet. men den inde i bilen til radioen fejler intet har i nogen idé om hvad det kan være for det mega nedern og køre bil uden musik smiley

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der god til anlæg så hjælp miig ?
  • #2   5. jan 2012 hva med sikringen der kører dit anlæg i bilens sikringsboks???

  • #3   5. jan 2012 Den ville ikke lige tænde da jeg satte det sammen som i manualen. Jeg forsøgte at sætte Tændingen (ACC) over sammen med batteri, og vupti så tændte den. Men den troede at jeg hele tiden havde bilen tændt og ville ikke vise DVD. Så jeg forsøgte lidt forskelligt ledningbyt (har hørt den røde (ACC) skulle til stel, men virkede ikke).. Da jeg så opgav og ville sætte det hele tilbage så den i det mindste tændte SÅ VIRKEDE DET IKKE!!.. Har lige prøvet at sætte andre anlæg i, og heller ingen af dem vil tænde! Og nogle af dem har virket før!! Har tjekket sikringen ved batteriet og der er intet der. Har ikke prøvet anlæggene i en anden bil endnu, men det virker virkelig meget som om der er kortsluttet noget et sted da jeg byttede rundt på ledningerne

  • #4   5. jan 2012 hvis du har sat acc på stel imens den anden (gule) har siddet på strøm så har du nok ødelagt stelforbindelsen inde i anlæget og kan smide det ud

    hvis du har været heldig så er det din sikring der styrer det elektronik (bla anlæg)
    og det burde da være det første du skulle have tjekket og ikke sikringen til din forstærker ??

    Hvis man ikke aner hvad man laver burde man da ikke rode med sådan noget selv??


  • #5   5. jan 2012 men det giver ingen mening har prøvet et andet anlæg og det virkede heller ikke- så tror bare jeg skal se på alle sikringerne jeg kan finde.... og altså jeg er vw og skoda mekaniker men tro mig hvis du så de ledningerne der var så ville du ikke være overrasket hvis noget gik galt. men en gang skal jo være den første håber bare ikk det noget der koster dyrt

  • #6   5. jan 2012 har lavet masser af så nogle anlæg
    og det med du ikke kan se dvd der skal du vidst klippe ledningen over og klemme den på tændingsledningen så den hele tiden tror at håndbremsen er trukket

    men det FØRSTE man gør er da at tjekke sikringerne i boksen??


  • #7   5. jan 2012 altså der er et handbrake kable som er gul og blå men det sidder loddet med en sort ledning. så ved ikk om det allerede er gjort ?

  • #8   5. jan 2012 der skal strøm til den

  • #9   5. jan 2012 nåå okaay men så må jeg jo prøve miig frem imorgen og se om det går godt eller om jeg brænder hele bilen af

  • #11   6. jan 2012 fandt ud af det idag.. det var en lille sikring 20amp til abs/esp som var brændt af så nu virker systemet igen smiley

  • #12   6. jan 2012 men ellers tak for hjælpen gutter (:

Kommentér på:
Nogen der god til anlæg så hjælp miig ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce