{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ...
  • #1   6. jan 2012 velkommen til smiley

• #2   6. jan 2012 Mange tak Kenneth P smiley

• #3   6. jan 2012 jamen vi er nogle som møde engang imellem om lørdag i odense.. i en kælder på haven... men mener det er i marts/april at folk begynder at mødes igen på en tank i næsby

• #4   6. jan 2012 Volvo 460 - Så glæder jeg mig til der smiley hvis jeg får tid, bliver far til endnu en pige omkring slutningen af marts smiley
    Evt en adresse du kan sende i pb til kælderen? smiley

• #5   6. jan 2012 Tanken: Shell / 7-Eleven, Næsbyvej 51, 5000 Odense C

Kælderen: P-kælderen Havnegade, 5000 Odense C

• #6   6. jan 2012 Du kan jo kigge ned på lørdag ved 20-21 tiden.. der er folk normalt der

• #7   6. jan 2012 jeg bor på nord fyn og har da værksted men det er lidt skraget men det nu meget hugge når man endelig for taget sig sammen til og smutte der ud smiley

• #8   6. jan 2012 Bor i Vissenbjerg.. Ikke så meget man er i garagen pt..

• #10   6. jan 2012 jeg er da også klar på noget traf på mit værksted. har 200KVM opvarmet og masser af pakerings plads smiley

• #11   6. jan 2012 man skal vel heller ikke bare lukke alle ind i sit værksted......

men jeg har da osse et lille et nær gelsted

• #12   6. jan 2012 For ikke at skrive alle navnene så tak til jer alle smiley fedt at se så mange er friske, på evt at mødes.
    Mht nu på lørdag (i morgen) skal jeg et smut til sjælland og kan derfor ikke. smiley

Så mangler vi bare at kunne mødes så mange som muligt måske? smiley

har lige endnu et spørgsmål, toningsfilm til lygter hvor finder man det? har prøvet på google men finder primært bilgalleri indlæg uden svaret. overvejer at få sat film på mine baglygter på nubira'en.

• #13   6. jan 2012 bilægalleri har da annonce med det prøv det der stickers.dk

• #14   6. jan 2012 oh det var jeg ikke klar over. mange tak Rene - E

• #17   6. jan 2012 ja lad os mødes lidt en i mellem det jo heller ikke alle der har så mange penge så kan vi hjælpe hindanden lidt smiley

jeg kan fx male smiley

• #19   6. jan 2012 Ja jeg er frisk, desværre er det begrænset hvad jeg kan hjælpe med da jeg ikke har den store erfaring. Men hjælper gerne hvis folk forklarer og vejleder mig. (lærer mig op smiley )
    Jeg skal i gang med at træne airbrushing samt maling så kommer jeg måske til at kunne hjælpe med.

Torben J - civic's *^_^* elsker Honda Civic'er, smider dig lige en privat besked smiley

Men ja synes vi bør overveje at mødes, bare for at sætte gang i tingene og stable noget på benene.

• #20   7. jan 2012 hehe ja jeg er klar smiley

• #22   7. jan 2012 ja jeg har jo set den honda der hehehe der er lidt og se til men hvis vi kan male den hjemme vid dig er jeg da klar smiley

• #23   7. jan 2012 Så det måske dig vi skal komme til Torben? smiley

• #24   7. jan 2012 jeg kan love at hvis man mangler noget eller har brug for hjælp med en honda så det torben der har/kan det smiley

• #25   7. jan 2012 Hehe kan se han i hvert fald kræser om de honda'er han har, de er sisme lækre.
    Men var nu mere for at hjælpe ham smiley og få noget fællesskab ud af det. smiley

• #28   7. jan 2012 Det lyder spændende med jeres biler smiley
    Kan godt forstå du ikke kan vente Torben, men damn dine resultater er altså også gode. Drømmer også om at lave en ordentlig garage her, pt er der kun carport med lukkede sider. men den er for smal til den kan bruges til noget spændende. desværre.

den lange fra fyn K - Har du ledningsdiagram eller er det nuværende ledninger der bare skal skiftes?

• #30   7. jan 2012 jeg har noget alu der skal svejses hvis det kan lade sig gøre.....

hvem af jer bor så for enden af skovbakken ved vissenbjerg efter det gl mejeri..... der var godt lys hertil aften

• #32   7. jan 2012 den lange fra fyn k - er det søndersø nordfyns? prøvede lige at slå det op på krak smiley fandt også noget ved Odense.

Har heller ikke den store erfaring med ledninger, men med diagram burde det være noget nemmere smiley evt noget du har på computeren?

Rene E - Har ikke lige styr på det med skovbakken, men der er altid godt med lys her ved mig, nogle huse herfra er der en der har noget sindssygt spot lys der konstant tænder om natten/aftenen/morgenen smiley
    Men bor ved masten (tv/internet) i Andebølle (Vissenbjerg)
    Er som sagt lige flyttet til så kludrer rundt i tingene.

Men til alle herinde skulle vi ikke finde en aften eller lign hvor vi er nogle stykker der mødes? helst gerne et sted med læ, magter ikke den vind smiley

• #35   8. jan 2012 det er en flænge i min manifold til mine spjældhuse på ca 3cm....

også mangler jeg en lille aluklods at leje med for at lave adapter til min tps sensor.....

skulle manifolden være af dårlig støbning og forsvinde mellem hænderne græder jeg ikke snot da den har været gratis men det ku være nice hvis det var til....

• #36   8. jan 2012 der har osse været et kæmpe værksted til salg i vissenbjerg med lift osv men der skulle dælme osse laves noget det trængte til en kærlig hånd

• #37   8. jan 2012 den lange fra fyn K - nej det godt nok ikke langt herfra, men meget kort varsel smiley hehe. har næsten lige sagt ja til konen og barnet om at vi kører en tur, men tror ikke lige hun bliver glad hvis jeg siger vi skal til mini træf smiley haha. men hvad med mandag aften evt omkring 20:30 ?

Rene E - hvad kostede det værksted samt husleje om mdr? hvis bare det var tømrer arbejde var det jo intet problem at gøre det flot smiley

• #38   8. jan 2012 det var til salg for mange penge.... det er det gl pava mener jeg det hed lige i krydset fra årup siden mod vissenbjerg

• #40   9. jan 2012 jamen det var da hyggeligt vi skal dælme nok ku brygge nogle sager sammen

• #41   10. jan 2012 Rene E - ja oki, kan ikke svare sig hvis det var til salg for mange penge samt det skulle laves i stand smiley

den lange fra fyn K - Det går nok så må vi se om ikke vi kan finde ud af noget en anden gang smiley

Hvor mange kom så ?

• #43   10. jan 2012 hehe ja vi skal nok få liv i hende bare rolig jeg er selv spændt......

så må du hjælpe mig med den aksel det er meget nemt når du har sagerne til det

• #45   10. jan 2012 den lange fra fyn K - ja det var flot at han kom (undskyld hvis jeg taler som du ikke er her Rene E - er bare træt og kan ikke lige finde måden at sige det på hvor det lyder godt) Super i har fået gang i det. så mangler vi andre bare lige at få lettet bagdelen smiley

• #46   10. jan 2012 sådan er det jo..... der er osse dage hvor jeg ikke har tid eller får skrevet så meget men at lære nye mennesker og se hvad andre bruger tiden på er spændende og ikke mindst kan hjælpe hinanden lidt....

jeg er god med co2 svejser og diverse smedearbejde
    men elektronik er det jeg er bedst til....

bare begge parter får lidt ud af det er jeg tilfreds og der kan mig og Lange hjælpe hinanden.....

• #47   10. jan 2012 men du har jo selv startet indlægget.... så må man jo være frisk og kunne mødes real life istedet for.....

• #48   10. jan 2012 Rene E - kunne ikke være mere enig, det man kan bidrage med er altid godt.
    Den ene tjeneste er den anden værd, er det ikke sådan man siger?

Dvs du kan faktisk bund og grund mere eller mindre hele molevitten? smiley

Jeps er skam også mere end frisk smiley dagen passede mig bare dårligt desværre. Denne weekend ved jeg er travl, men derefter er der ingen planer lagt smiley elsker bil projekter og elsker at hygge i værkstedet om hvad man nu end finder på der skal laves ved bilen/bilerne.

Lige pt, går jeg og funderer om det muligt af få tilladelse fra kommunen til at bygge noget andet end min fesne carport. for den er der ikke meget ved at rode bil i, den står self hvor vinden altid er.

• #49   10. jan 2012 jeg gider ikke prale eller noget og har ingen uddannelse overhovedet men jeg kan da mange ting laver rust og det meste forefaldende arbejde på biler.... og vil gerne hjælpe mod en lille skilling eller at andre hjælper mig med det jeg ikke selv kan og skal bruge hjælp til.... det er sjovere at ku hjælpe hinanden end at bytte penge sådan har jeg det lidt.....

jeg skal da hjælpe Lange og omvendt også håber jeg han frisker mine minder op om sådan en motor... hehe

• #50   10. jan 2012 er igang med at lære og chippe standard bosch boxe men skal dog have købt værktøjet mellem pc og boxen så nu må vi se..... wolf er jo vejen frem

• #51   10. jan 2012 Rene E - tit og ofte er det også nok, har computer uddannelse, men da jeg søgte job fik jeg svaret "Du har taget uddannelse og har lært ting vi ikke kan bruge til noget, vi ønsker selv at lære folk op" eneste man tænker er ja okay? for var ikke just noget dårligt gennemsnit. og der sprang jeg fra den ide med fremtiden for det smiley

Så tager hatten af for du kan alt det smiley jeg er desværre nybegynder inden for det med at rode bil, og har købt mig en civic til formålet. da jeg mener det man ikke kan, kan man altid lære. men manglede en bil at lære det på da jeg ikke lige vil risikere noget med familie slæden smiley

Hmm er det ikke til at finde billigt på Ebay? kan lide smide dig en pb med hvad jeg selv har haft kigget på smiley

• #52   10. jan 2012 jeg har osse en den indstilling en mekaniker skal have 350-500kr i timen for hvad for at fusk og fejl.... så hvorfor ikke gøre det billigere selv også ved man hvad der er lavet og om det holder og boltene er spændt....

og hvorfor betale næsten 5000kr for undervognsbehandling når man kan gøre det med en kompressor og nogle bøtter tectyl så det gør jeg osse selv og så ved jeg at den har fået et ordentligt lag i bund og hulrum istedet for dem der lige glemmer at gi den i hulrummene glemmer aldrig det firma vi konfronterede det med da jeg sku lave rust for en ven og jeg viste ham at den havde sgu aldrig fået noget beskyttelse..... deres undskyldning var at jernet havde suget behandlingen..... at man kan få sig selv til at sige det....

• #53   10. jan 2012 er din honda med den såkaldte vtec motor der kan li omdrejninger

• #54   10. jan 2012 Rene E - haha ja den er godt nok god den undskyldning smiley men typisk firmaer at gøre sådan noget. de har vel manglet gratis tur til deres egen....

Men ja er helt enig, hvorfor ikke selv gøre det så man ved hvad der er blevet gjort og ikke gjort.

Ja min Honda er Esi VTec 1.6 smiley den eeelsker omdrejninger og lyder godt ved ca 3800 omdr. og op.

• #55   10. jan 2012 syns når de kører omkring 8000 at det lyder for vildt og godt elsker deres lyd og har i mange år været pjattet med crx type r med 2liters vtec glæder mig til at min egen raket skal køre deroppe

• #57   10. jan 2012 haha ja det er bedre end stort anlæg der sløver bilen grundet vægten

• #58   11. jan 2012 Rene E - synes min hiver og giver god "musik" noget tidligere, men ja jo længere op man kommer desto bedre. desværre kører den ikke lige for tiden smiley

Torben J - Ye har også pillet alt ud af min smiley hverken dørhøjtalere eller headunit sidder i smiley

• #59   17. jan 2012 der er stille i tråden.....

• #61   17. jan 2012 det er lige præcis det.... jeg glæder mig for vildt

• #63   17. jan 2012 justerbar motorstyring er vejen frem selvom det koster lidt.... jeg kører kadett gsi 16v og deres kat er satme stor og kan tage 300hk uden bøvl

• #65   17. jan 2012 Wolf power så får man det bedste og mest fin indstillende der stiller man for hver 125 rpm

• #67   18. jan 2012 Heh der har jeg vidst noget at lære, det helt sort snak for mig det der.

Ja vi må håbe vi snart får noget bedre vejr så vi kan begynde at komme på vejene igen.

Skal dog lige have lavet min færdig først, hvilket jeg er lidt i tvivl om at jeg når til i år. smiley

• #69   19. jan 2012 ja det er jo lige det Lange glæder mig til at høre hende brumme... og ikke mindst se svigersøn med stor mund åben....

• #71   19. jan 2012 ja vi ses......

• #73   20. jan 2012 helt sikkert vroom vrooom piv piv ej ingen blowoff

• #75   4. mar 2012 Det var godt nok billigt, hvor meget plads på siderne er der så af civic'en? smiley har jo samme bil. næsten. Hvordan foregår afregningen med strøm så?
    Går ud fra det oppe ved Otterup det ligger?

Jeps der kan duftes godt vejr lige rundt om hjørnet. Bliver godt med nogle ordentlige biler på gaderne.

Tror jeg har set din VTI'er et par gange her på det sidste, ved Odense og Vissenbjerg kan det passe?

Nej ikke endnu, konen har fået konstateret svangerskabsforgiftning så har ikke haft overskuddet til at få den hentes smiley savner noget at rode med, gider ikke pille ved familie bilen.

• #77   5. mar 2012 Du skulle have været hurtigere ude smiley og spurgt mig først. hehe. til den pris kan man jo ikke sige nej. Ved du om den er snuppet?
    Ellers må jeg lige se om jeg kan presse tid til at ringe på nummeret hvis det er til udlejer?

Ja det er den, hvis ikke jeg tager helt fejl. Har ikke helt 100% styr på EG EH osv osv smiley
    Damn gid man kunne komme. Der er jo noget man kan bruge.

Ja du må se at komme i sving så den er klar til på lørdag smiley

Ja det noget tis, nu hun indlagt igen er kommet hjem for ikke så lang tid siden. Håber bare de beslutter sig for at sætte hende i gang. selvom det er godt 16 dage for tidligt kontra datoen hun er sat til.

Mvh. Christian

Kommentér på:
...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce