{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilsyn
  • #1   19. jan 2012 ind til du rander ind i policen og de slår pladen op eller en måned ca så kommer de og henter plader og det koster en tus i bøde hvis de henter dem

• #2   19. jan 2012 Har man ikke stadig de der 3 måneder og kører på?

• #3   19. jan 2012 niks du har til dato syns ind kaldensen kommer også for til som på mindelse om du skal ha den synes og efter du har lagt bøde på når de henter plader er de enlig blevet ret hurtige til at komme ud a hullet

• #4   19. jan 2012 Okay så det er også nye regler her i 2012?

• #5   19. jan 2012 næ arbejde på værksted da regler kom det er ved ar være længe siden og de kom tit for at se om der var biler der var kort over vi havde en perjero der var kørt 3 dage over (kunde bil) den snuppede de pladerne på imens den hang på liften og var ved at blive klargjort

• #6   19. jan 2012 3-4 uger efter syns fristen er ud løbet, sender de en påmindelse hvor i du for 4 uger til den skal være synet og godkendt...
    Men der er altid nogle politi folk som er hurtiger.. end andre smiley

• #7   19. jan 2012 kender flere der har kørt 3-4 måneder over. uden der sket en skid og været stoppet osv. uden pladerne er røget .

så tror det forskelligt hvor strikse . ta chancen. og napper de pladerne .. jamen så sku den jo så bare skrottes / sælges før du regnede med

• #8   19. jan 2012 jeg har lige kørt 4 måneder over syn, og det var først efter 3 måneder at de sendte et brev omkring at de ville tage pladerne... blev også stoppet i perioden inden de 3 måneder og der sagde de altså ikke noget...
    de må ikke tage pladerne før du har fået advarslen på brev omkring det.

• #9   19. jan 2012 politiet på ikke pille pladerne af en bil, som er på værksted. Med mindre forsikringen på bilen ikke er betalt. Person skal have en chance for at få lavet sin bil på værkstedet og kom til syn.

• #10   19. jan 2012 Hvis den er over syn må de pille pladerne uanset hvor den næsten står. da den ikk opfylder reglerne for have plader på .. og man kunne jo ha kørt på værksted og synet inden fristen fx .. så piller de ikk pladerne jo .. så nej Kim L den holder ikk vand. det må de godt..

• #11   20. jan 2012 hvad så hvis man kører den på værksted to til tre uger før den skal synes og de finder ud af der skal skiftes noget i den automatiske gearkasse og der er problemer med leveringen pga. skader i østen med vand og fabrikken og du skal vente 1½ måned før det kommer hjem.
    Det kan du ikke gardere dig imod, den kommer ikke på vejen fordi den er på værksted og man har gjort hvad man kunne i forsøget på at få den synet - men det er ude af dine hænder.
    Så lyder vildt de kan det for der jo ikke nogen garanti på du gør det med onde hensigter, men igen det er blevet til at man bliver anklaget og så skal frikendes istedet for at at finde ud af om man har gjort noget forkert..

• #12   20. jan 2012 Tror sku selv i den situation kan de tage pladerne. . om de så gør det er en anden sag. nogen betjente kan du snakke med . andre ikk .

• #13   21. jan 2012 Ja nogle er regelryttere og kan ikke se hvad tankerne bag har været og ser alt som man har handlet i ond tro istedet for modsat..

• #14   21. jan 2012 Hvis du ringer til trafikstyrelsen, så kan du godt få lov til at vente med synet, hvis det det altså er forhold der umuliggør du kan overholde den først fastsatte dato for periodisk syn (fx hvis bilen er på værksted og der mangler dele). Politiet må uden videre tage dine plader, hvis datoen for periodisk syn er overskredet. Det er jo en grund til at det varsles næsten 2 mdr. før. Det kan godt være der findes en flink betjent der lader folk slippe i ny og næ, men jeg synes nu det er fint de tager pladerne med det samme.

• #15   27. jan 2012 hva hvis jeg bruger et par nummerplader jeg har liggende fra en anden bil og smider dem over paa min golf? hva vil der ske hvis politiet stopper mig og finder ud af det?
    er der evt. en hjemmeside hvor man laese om alt det her

• #16   28. jan 2012 nu skrot da den bil eller få den synet.. det gir 1500 i bøde og en gå tur

Kommentér på:
Bilsyn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce