{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang opel manta b
  • #1   7. feb 2012 Hej.Hvorfor lige en 2,0 s ?..Min erfaring er at du lige så godt kan gi noget mere for at få en i fornuftig stand.Jeg tror ikke der findes nogen i god stand som også er billig.Og pas på for der findes desvære mange der er "sminket" og fusket.

• #2   7. feb 2012 hey skal det være en manta b??
    min den gamle assi er lige kommmet til salg igen for 20 ny synet
    den er super fin og da jeg havde den var deer kun svejset et hul i den på 3x4 cm
    jeg smed en 2,2l motor i den og monterede en 2,0 sprøjt der på
    og den motor går 100 % iorden
    det eneste der er med den er den snart kunne bruge en om lakering da den er noget træt i lakken
    men ud over det er det en super fin gammen opel

http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1393581

• #3   7. feb 2012 hehe det er mere fordi, så vidt jeg husker skulle det være den der er lavet med kabu smiley og vil helst køre den gammel dages stil smiley ja det har du nok ret i smiley men sys ikke det er så nemt og finde nogle på nettet desværre smiley men lå og legede lidt med tanken om og hente en i tyskland men ved nu ik :S

golf kongen
    syntes ikke at jeg kan se din manta? men ville nu hellere have en orginal en os i motoren og helst med kabu std, og skal lige have solgt min honda først

• #4   7. feb 2012 havde ikk en manta men en assi (ascona b) ku godt være det var neget for dig

• #5   7. feb 2012 1,6-19-2,0 s+n er med karburator.Det skal være en E før den er med sprøjt.Jeg tror man skal være heldig hvis man finder en der både er billig og helt iorden,,selv i disse krise tiden.Min egen Manta skulle der laves en masse,,og puttes en masse penge i den den bare er som den er nu.Men jeg ville ha lige den da den er med sorte plader,,og lige den model jeg ville ha. Ved ikke om det er muligt at finde dem til fornuftige penge i god stand i Tyskland er jeg ikke klar over.Tror måske det er nemmere at finde en Ascona B i god stand til fornuftige penge.

• #6   8. feb 2012 Golf kongen
    Heh fik li overset det smiley
    Opel henrik
    heh det viste jeg ikke smiley men sys nu heller ik det ser ud som en nem opgave og finde en herhjemme :-S leder efter den hvor der er 2 runde lygter i hver side foran og så med en 2,0 med kabu

• #7   9. feb 2012 Ville til enhver tid foretrække en 2,0e.. Og kig på blocket.se.. Deres priser er mere humane, og tyskerne kan sgu ikke lave rust..

Kommentér på:
spørgsmål ang opel manta b

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce