{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.121 visninger | Oprettet:

Rens af kabine {{forumTopicSubject}}

Hej med jer da jeg købte min v40 var der en del hvide skjoller på sæderne jeg har nu forsøgt et stykke tid af få den væk men det har ikke hjulpet noget sådan rigtig jeg har prøvet med en sæderens hvor der er en børste på toppen det hjalp ikke det blev være så har jeg prøvet med sæbespåner og varmt vand hjælp heller ikke.. hvad syntes i er godt til at rense sæder med..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rens af kabine
  • #1   11. feb 2012 Køb dig en All Purpose Cleaner fra f.eks. Bilvask.nu og fortynd den til brug på interiør. Sprøjt på sæderne, arbejde med en relativt blød børste og sug skidtet væk med en tæpperenser. Lad være med at smide en sæbeblanding i tæpperenseren, fyld istedet for bare rent vand i den, så får du sæberesterne ud af sæderne.

Venligst,

Ebbe

• #2   11. feb 2012 mange tak for tippet jeg vil da lige se på det har også overvejet sådan en damprenser

• #4   12. feb 2012 det er ik sved det er et eller anede de har spist. ja eller også lider de mennesker af overdrevet skridtsved..

• #5   12. feb 2012 Gå ned til dit tæppeland og lej en tæpperenser incl de væsker som der følger med sådan en smiley Så går du bare i krig.. Rens den godt og grundigt.. Og når de er tørret op tager du noget skyllemiddel og hælder på en forstøver flasker og lige giver dine sæder en tur med det.. Det forhindre elektrisk stød og det virker smiley

Kommentér på:
Rens af kabine

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce