OffTopic -Vicevært job tilbydes i nærmeste fremtid {{forumTopicSubject}}
Da jeg er med i bestyrelsen for en ejerforening med 10 lejligheder i Odense C - Christiansgade, er sagen den at vi ønsker at udskifte vores nuværende vicevært til fordel for en privat person, da vi mener opgaverne som skal laves er overskuelige for de fleste med lidt styr på tingene.
Jobbet vil primært bestå af:
- Trappevask (kælder til 4. sal.)
- Feje kælder
- Slå græsset (ca. 25x25m)
- Ryde for sne/salte
- Smide reklamer i containeren
- Småting såsom skifte en pære, rep. af diverse små ting osv.
Betyrelsen skal ligge klar med diverse forslag 1. Marts, så de kan tages op på generalforsamling sidst i Marts, da der endnu ikke ligger noget fast er det en lidt en løs jobannonce, så alt hvad der hedder timer,løn, ansættelse osv. kommer der først styr på efter bestyrelsesmødet. (men langt fra 37 timers job;)
DOG - Kan jeg allerede sige at det ikke er sort arbejde - det kører via Advokatfuldmægtig.
Men hvis et par timer hist og her, skulle fange nogles interesse (Gerne fra Odense) er de velkomne til at sende en besked til mig og så vil jeg gemme den til mødet og foreslå et alternativ til vores nuværende vicevært.
Send gerne lidt tekst med om jer selv, da jeg er torvholder og skal sælge ideen for resten af bestyrelsen.
Mvh Mads
okt 2007
Følger: 74 Følgere: 73 Biler: 4 Emner: 26 Svar: 205
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 67
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 67
OffTopic -Vicevært job tilbydes i nærmeste fremtid
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside