CREW organisering 2012 (VIGTIGT LÆS) {{forumTopicSubject}}
Hej striben Aalborg crew
.
Til den nye sommer sæson, søges der crew medlemmer til Striben Aalborg
Der skal i alt findes 5-10 mænd/kvinder som gerne vil stå for lidt af de crew-opgaver som er forbundet med sådan en aften…
Et ”Crew-hold” har til opgave at stå for ”arrangementet”:
- Have et overblik over menneske mængden, set ud fra en sikkerhedsmæssig synsvinkel, det være sig
-Opstille/fjerne banen.
- Få bilerne linet op i en kø, samt sende dem afsted
- Komme med information til tilskuere, vedrørende aftenens forløb.
- Sørge for folk ikke kommer ud over afspæringen, eller på anden måde kan komme til fare. I nærheden af de kørende biler
- Holde øje med anden trafik, det være sig også dem med blink på taget.
Det er sådan set de praktiske ting…
Crewets opgave er kort sagt at organisere kørslen på en sådan måde, at der ikke kommer nogle tilskure/køre til skade i forbindelse med kørslen.
Hvad folk foretager sig på mødepladsen, i trafikken osv. Kan vi kun opfordre til, DET ER IKKE CREWETS OPGAVE AT STÅ FOR ANDET END SELVE KØRSLEN OG RAMMERNE DEROM.
Der burde være/komme en fælles interesse fra samtlige der deltager om fredagen, om at man køre ordenligt, ikke smider affald osv osv. DET ER IKKE CREWETS ANSVAR AT GÅ RUNDT OG FORTÆLLE FOLK DET.
Selvfølgelig vil der blive delt nogle flyers rundt, hvor der vil stå en masse om hvordan man ”burdte” opføre sig, men se ikke crew opgaven som en tjans hvor du skal gå rundt og slå folk oven i hovedet…
Så hvis du alligevel står der ude fredag efter fredag, og gerne vil være med til at støtte op om ordenlige rammer for kørslen derude.
Eller er ny derude, og gerne vil lidt ”ind i det”
Så er det en oplagt mulighed for at gøre fredag aften bedre for alle parter…
Der blev kørt et forsøg en af de sidste aftener derude i 2011, med en opstillet bane, samt et hurtigt samlet crew, og dette førløb fint.
DER ER KØBT MATERIEL IND, OG DERSUDEN ER DER I FORBINDELSE MED INDSAMLINGEN SIDST I 2011 PENGE I OVERSKUD TIL AT KØBE MERE UDSTYR. Så det skulle være muligt at stå som crew, med noget ordenligt udstyr...
Jeg skal bruge navn og nummer på de personer som er interesserede, så jeg kan få arrangeret noget med et crew hold telefon liste osv. så det skulle være muligt at få afviklet fredag aften på en endnu bedre måde end hidtil…
Så send mig en privat besked med oplysningerne…
Med venlig hilsen - Mads
okt 2007
Følger: 49 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 88
nov 2008
Følger: 32 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 20 Svar: 439
feb 2007
Følger: 121 Følgere: 130 Biler: 15 Emner: 79 Svar: 458
nov 2008
Følger: 32 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 20 Svar: 439
feb 2007
Følger: 121 Følgere: 130 Biler: 15 Emner: 79 Svar: 458
nov 2008
Følger: 32 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 20 Svar: 439
CREW organisering 2012 (VIGTIGT LÆS)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside