{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Kom med et bud? {{forumTopicSubject}}

Det her er for sjovt, men hvis vi antager at man gerne vil fyres fra sit job, hvad kunne man så gøre?
Det skal være noget som udløser en fyrreseddel, og ikke en decideret bortvisning.
Vold, tyveri, hærværk eller lignende bud gælder heller ikke.
Kom med nogle relevante sjove bud tak hehe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom med et bud?
  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #2   28. feb 2012 Du vil gerne have løn i opsigelsesperiode, eh smiley

    Kom for sent eller bliv helt væk fra arbejde.
    Læg dig syg i en lang periode. Husk at arbejdsgiveren ikke må spørger hvad du fejler, og har ingen krav til at vide hvad du fejler.


  • #3   28. feb 2012 Sjove/gode realistiske bud indtil videre smiley

  • #7   28. feb 2012 Synes Loco har ret smiley .. !
    Gør noget som ikke irritere kunderne ..


  • #9   28. feb 2012 Hvis man har en arbejdsplads hvor man 1 gang hver andet år ser sin leder, eller hvor man er sin egen chef, der er heller ikke nogle kollegaer, jo kun den man skal afløse, så er mange af forslagne ikke brugelige smiley

    Men arbejdspladsen har personale ansat, som man kan snakke lidt groft til, det var en sjov ide, så skal man bare skrue op for den indre sure bussemand hehe

    Den med at melde sig syg, holder ikke, fordi hvis man har 2 Jobs, hvordan er man syg på det ene job men rask på det andet job haha
    Husk på det kun er fiz og sjov den her tråd er oprettet, med alt respekt smiley

    Den med at man møder for sent kunne også komme på tale tror jeg, men det kommer til gå ud over en af sine flinke kollegaer, men på den anden side så får den person overtidsbetaling penge, som plaster på såret hehe ..


  • #10   28. feb 2012 Hvis vi lader som om at man arbjder inden for sikkerhed... smiley

  • #11   28. feb 2012 jeg kan sige for 15år siden da jeg var lidt yngre, der kørte jeg hyrevogn om natten i weekender, der kom engang 4 kunder ind i bilen, da en af dem så sad tilrette, så slog han den største skid så jeg tror at der kom lort i hans underhylere, man til sagens kerne, så tog jeg mit bælte af mine bukser, og så sagde jeg til kunden at hvis han gjorde det engang til, så ville han komme til at smage på mit bælte, manden undskyldte mange gange og blev derefter pisseflov, jeg glemmer aldrig den hundeprut.
    Det er mangel på opdragelse synes jeg, og det kan man ikke byde på ens medmennesker...


  • #12   1. mar 2012 du skal bare lade vær med at opfylde dine pligter på arbejdspladsen, helst forsømme det så meget som muligt... du skal ikke dukke op et par dage uden at give varsel, så får du advarsel og så gøre det samme igen lige efter

Kommentér på:
Kom med et bud?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce