{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

indsugningsmanifold {{forumTopicSubject}}

Hej Supra folk.
Overvejer meget om jeg skal ha skiftet min inds. ud med f.eks. en som denne her

http://www.ebay.com/itm/TOYOTA-SUPRA-2JZGTE-INTAKE-MANIFOLD-2JZ-2J-GTE-PLENUM-/230617215610?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b1db727a&vxp=mtr

Da jeg nu kører over 1.4 bar, har jeg ladet mig fortælle, at min turbo nu bruger for mange kræfter/ tryk på at få flowet igennem den org. inds.. Kontra at jeg muligvis kunne lave de samme kræfter med lidt mindre tryk bare med en anden inds. som det ovenstående link viser.

Er der evt nogen af jer der kender til effekt målinger på dette - før og efter..?
Hvis der evt er nogen der har noget liggende, så skriv gerne...

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indsugningsmanifold
  • #2   7. mar 2012 de siger jo at den orginale er ganske fin ... og er da set følge med til over 1000hk ...

    har dog også skiftet min .... det ser jo pænt ud


  • #3   7. mar 2012 ja det har jeg også hørt HARTMANN men det var dog en amerikaner der lavede 900, men hvis bare turboen var stor nok er det nok heller ikke en problem. Min Greddy T78 er ikke den største turbo, "så hvis jeg har forstået det rigtigt", så er det bedere flow eller størere turbo, for at få de samme hk. ved lavere tryk..

  • #4   7. mar 2012 det er jo rigtigt ... har dog INGEN idè om hvordan den fra ebay flower

    ser dog "ud til" at den er okay til prisen


  • #5   7. mar 2012 Køb lortet :D.. 1.4 bar, jeg køre nu med 1,65 på mine standard japaner tubiner TTC mode .. det virker..! Mit Aem tru boost controller fucker dog lidt op med overboost. men det får jeg snart løst.. smiley

  • #6   7. mar 2012 Nej det har jeg heller ikke, det var også bedre et eks..??

  • #7   7. mar 2012 man kan jo købe sig lud fattig i indsugnings mandifolder .. .. og det ene er sku bedre en det andet .. er dog sikker på en orginal er længe fint ... tror det størst problem er i selve gasspjældet og tryk fordelingen gennem plenumet ... men igen .. små ting

  • #9   7. mar 2012 Ja Chris, så kan de to små jap. turbiner hellere ikke klare mere??

  • #10   7. mar 2012 He he, ja der er ik andet for.. når det mener du ik, den går satme ellers godt, men nu må vi se hvor længe det holder..

    i weekenden var jeg ude og lege lidt, min kammi lå bag ved i Escort Cosworth,, så lukker jeg ellers op for spjældet 1gear, du du du du du du du, 2 du du du du du du,3 puuufff,, så røg der sku en tryk slange smiley he he.


  • #11   7. mar 2012 Ja det er rigtigt Hartmann. Det er noget med at når man ca når op over 1,3 bar er den org. Inds ikke konstrueret til at fordele trykket godt nok på alle cylindre (1-2) og derfor om du køre 1,3 eller 1,6 med min størrelse turbo, for du ikke en betydelig størers effekt på org. Inds.
    Er det rigtigt eller mundlort..? ??


  • #12   8. mar 2012 det originale gasspjæld sku vidst være ganske fint darin supra køre da 8sec tider med sådan et og en opgraderet standart manifol fra titan som i øvrigt sidder som den originale så man kan bevære alle funktioner og ikke skal flytte alt muligt.
    det set up ville jeg i værtfald køre med næsten gang jeg sku bygge en

    vil i værtfald advare imod at gå op i kæmpe gasspjæld er godt nok træt af mit 90mm det går jo ens speeder til en on/off knap


Kommentér på:
indsugningsmanifold

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce