{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Peter G
Peter G
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 94

Sommer klar! {{forumTopicSubject}}

Hej,
Alt handler om G3 vr6

Nu laver jeg en lidt længere liste med ting jeg godt kunne tænke mig at vide, har slette nogen af de andre opslag jeg har lavet.

Vil gerne have nyt ret men der skal kunne side airbag i så man er fri for at skifte til syn.

Bagageåbner da jeg skal have sparlet alt ud på bagklappen. Der findes så mange man kan købe. Men hvilken syntes i er bedst. MEGET gerne erfaringer med nogen i har prøvet og installer osv.

Kan du bare sætte handskerum i der hvor det normale hylde hul er?

Fjernbetjent central løs/keyless også gerne. Må godt være lidt kram og ikke noget helt billigt gøgl. Meget gerne erfaringer igen med noget i har brugt/prøvet.

Hood lifter har nogen på nu, men de er blevet lidt gamle. Helst erfaringer med nogen i har brugt.

Så søger jeg RIGTIG meget et program hvor man kan smide sin g3 ind og rode med den som man har lyst med farver og styling osv.

På forhånd mange tak for hjælpen

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommer klar!
  • #1   11. mar 2012 Smid et Golf 4 Cabriolet rat i airbag stik passer lige over på men vær sikker på det er fra en Golf 4 Cab.

Bagagerums åbner skulle vist være fin fra Thansen 100 kr.

Ja det kan godt fås med handskerum til der hvor der er hylde, jeg havde i min tidligere golf havde 2 forskellige handskerum fordi jeg ikke havde Airbag smiley

Centrallås ville jeg købe Magicar alarm og centrallås + at der er mulighed for fjernstart. kan købes på speeding.dk

Hoodlifters har jeg lige fået et par rigtig fine inde fra n-styling.dk super billigt også.

• Peter G
    Peter G Tilmeldt:
    nov 2011

#2   11. mar 2012 Det var rigtig dejlig respons smiley

Ang rat, har jeg også hørt at man skulle kunne bruge det fra en G3 cab?

Ok fedt at høre med handske rum, men tror nu jeg beholder min airbag øverst smiley

Det med Magicar vil det sige du skifter den original centrallås ud med Magicar, fordi har original centrallås og må indrømme jeg ville være lidt ked af og skulle skifte den ud med en uoriginal :)?

• #3   11. mar 2012 Jeg har købt klapnøgler ved inca-pro.de til min g3.
    de er nu 1 år gamle og alt virker stadig fint.

de har et sæt der plug n play i g3.

koster ca 300kr leveret til døren

• Peter G
    Peter G Tilmeldt:
    nov 2011

#4   11. mar 2012 Hej Rene,

Der er jo nogen ret lækre sæt ind da deres originale som jeg ret pjatte med smiley
    Kan du evt smide et link til den du bruger?

Det er bare for at få nogen forskellig sammenligninger

Ang til magic car Jhonny, hvorfor skal de lige være så dyre? kan man så ikke lige så godt købe et originalt folkevogn næsten når de koster 3000 kr ?

• #5   12. mar 2012 http://www.inca-pro.de/funkfernbedienung/vw-plug-n-play/vw-spezifische-plugn-play-funkfernbedienung-ip60.html

det sæt jeg har i min .. monteres ved sætte et adapter kabel der følger med ind mellem centrallås motoren og stikket fra bilens org lednings net .. og så føres 2 ledninger til hver blinklys i baglygterne .. det kan også styre både komfort luk i elruderne hvis sådan monteret org . og åbning af bagklap.

• #6   12. mar 2012 Magicar er kun alarm, med mulighed for fjernbetjent centrallås.. centrallåse enhederne skal du selv anskaffe. dvs hvis du har originalt installeret i din bil skal fjernbetjeningen bare sættes til at styre dine enheder.

Magicar er en 2 vejs alarm, dvs at den kan indstilles så følsomt at hvis der er nogen som kommer for tæt på bilen, så bipper din fjernbetjening som du har med dig rundt omkring smiley den har vist 2 km radius.

+ at der som sagt tidligere mulighed for at fjernstarte din bil så den evt er varm inden du kommer ud til din bil smiley

• Peter G
    Peter G Tilmeldt:
    nov 2011

#7   12. mar 2012 Tak rene.

Tak Jhonny det lyder dog som noget der kræver lidt mere viden om ledningsnette?

• #8   12. mar 2012 Kender en autoelektriker der kan gøre det for en lille skilling hvis det har interresse og du ikke selv kan.

• Peter G
    Peter G Tilmeldt:
    nov 2011

#9   12. mar 2012 Ok, hvor bor han henne af, og rent prismæssigt hvad ville du tro det ville lægge på så?

Du kan bare svar i pm vis det er smiley

• #10   12. mar 2012 du kan os ta et lup rat at sætte i er lidt mere sportsagtig

• Peter G
    Peter G Tilmeldt:
    nov 2011

#11   12. mar 2012 Hey Freddy,

Hva er et lup rat? Jeg vil helst have noget med airbag i så jeg fri for at skifte igen til syn smiley

• #12   13. mar 2012 vw lupo
    er med airbag

• Peter G
    Peter G Tilmeldt:
    nov 2011

#13   13. mar 2012 Arhh ok,

Ja det ingen gang løgn det er enligt ikke så grimme.
    Og det passer bare lige over i?

Kommentér på:
Sommer klar!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce