{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Accord til salg {{forumTopicSubject}}

Hejsa drengerøve/pigerøve?

Jeg ved det ikke er lovligt at smide en markedsannonce ind her, men tænkte at der muligvis var nogen der var mere interesserede i sådan en fin kasse jeg har til salg.

Hvis i ikke gider læse det hele smut til bunden, men hvis den skulle have interesse læs det hele.

Den har været i min forvaring i snart 1 år og 2 måneder og det ærger mig hver gang jeg kigger på den. Bilen blev købt med defekt motor i tidernes morgen hvor jeg isatte en 2.3 igen der havde gået under 100k.
Bilen blev oprindeligt købt til mig selv da jeg var arbejdsløs og manglede et projekt og altid havde ønsket mig sådan en. tilbuddet kom og jeg slog til. Fik den lavet i stand så den stod klar til uddannelsen var færdig, men kunne ikke få arbejde så den stod bare. Nu har jeg endelig fået arbejde men den passer SLET ikke til mit kørselsbehov da jeg bor i odense og arbejder i århus.

Grunden til den lange beskrivelse er egentlig at folk typisk tænker puuuuh den har stået længe eller hvorfor har du så ikke bare sat den på plader og kørt i den? Er der noget galt med den? NEJ det er der ikke.
Den fejler absolut intet og i forhold til de mange andre hvor hele bilen har kørt 240k har den her motor kun gået 100. Så RIGTIGT mange km i den endnu. At folk siger den sprænger topstykker er noget fis. Hvis den er passet og plejet i motor som den her sker der aldrig en skid. Ellers følger der et ekstra topstykke med som jeg havde planer om at tune på fra den gamle motor.


Bilen er en Honda Accord 2.3i SR
A/C skal fyldes men alle o-ringe er skiftet. Condenser iorden
bil 243k motor 60k miles (har papir på det)
Bilen er serviceret fra top til tå. Der er ikke sparet nogensteder.
Bilen leveres 100% nysynet.
Har kørt små 1000 km i den på det år, så den har ikke stået stille. Vinteren over har den stået indenfor.

Spørgsmål så spørg eller skriv da jeg ikke sidder meget ved compen efter jeg har fået arbejde nordpå.

tlf 61 60 51 31.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Accord til salg
Kommentér på:
Accord til salg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce