1.053 visninger
|
Oprettet:
Varme problem {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg har fået lidt problemer med mit varme apparat i min Mondeo 2,5v6 fra 2001
Der kommer kun kold luft ud uanset hvad jeg gør, jeg har kontroleret vand og det var ok,
Gode råd søges
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 979
Har du tjekket om de 2 vandslager der går "ind i bilen" er varme? Hvis de ER varme, så prøv at udlufte systemet.
Hvis det ikke hjælper på noget, så kan du godt begynde at finde nyt varmelegeme.
Mvh
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 11 Svar: 212
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 28
mar 2007
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 235 Svar: 858
1: thermostaten der er konstant åbent så det aldrig bliver varmt nok eller slet ikke åbner men så ville bilen blive alt for varm.
2: Der kan være luft i systemet, du kan tappe systemet helt og fylde det i stille og roligt så der ikke kommer luft i.
3: der kan være skidt og snavs i systemet så kan det nogle gange løsnes ved at tømme systemet helt. Her efter tager du den øverste slange af på køleren hvor du skyller igennem slangen med f.eks have slangen indtil der kommer en masse vand ud igennem køleren, vandet skal være helt klart og du skal bagefter sætte slangen i køleren så du også får det skyllet igennem den anden vej.
4. hvis alt dette ikke virker skal du prøve at afmontere varmelegmet og skylle det igennem, det ikke sikkert du kan det fordi det er alt for stoppet men så må du købe en ny ellers skyld den grundigt igennem og monter den igen.
Håber det kan hjælpe
Varme problem
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside