{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisen på min bil ?
  • #1   19. apr 2012 Hvis den er pæn, som den ser ud til, tror jeg prisen er ganske fair smiley

• #2   19. apr 2012 taget i betragtning af at den slags biler går for mellem 16.000 til 30.000 alt afhængig af stand, hvor meget der evt. skal laves / snart kan gå til, nu ved jeg nogle af de fejl som er på en 406'r er i fronten, specielt bærearme , styrekugler / bærekugler osv , stabilisator stang / fjederbens leje.

hvis du har skiftet nogle af de ting indenfor de sidste par år er det nok værd og tilføje, men en pynteliste burde du nok selv kunne anskaffe dig og få sat den på, det ser altså lidt pænere ud der ikke mangler noget på bilen når du sælger den.

Men ja overall ser den meget pæn ud, ikke super gejlet eller andet, men man stiller sig selv et spørgsmål tit når man kan se det er en ung gut som har haft bilen, hvordan er motoren vedligeholdt osv, fordi stempelringene kan snildt sætte sig hvis den ikke er passet og man kan sjovt nok ikke hører det på motoren udover dens høje olieforbrug,kompressions test hjælper heller ikke.

lang smøre text i know, men var selv igennem en del fejlfinding med min egen 406 2.0 ST fra 96 før jeg fandt ud af idioten som jeg købte den af herinde havde solgt mig en halvvejs defekt bil, ikke ting man kunne mærke på prøvekørsel eller andet , men de dukkede hurtigt op efter hans lappeløsninger var brudt op.

Du har iøvrigt heller ikke opgivet antal km bilen har kørt ,og du har skjult nummerpladerne for folk så de ikke selv kan gå ind og finde relevante synsrapporter på bilen, når folk skjuler en nummerplade betyder det som regelt de har noget og skjule.

Kommentér på:
Prisen på min bil ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce