1.460 visninger
|
Oprettet:
LED i kabinen samt Xenon 4300k {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg siddet og kigget på vectra-c.com og set der er en masse som skifter det gule lys ud med blå eller hvide LED pærer. Er der nogle herinde som har gjort det?
Jeg vil gerne have Xenon på bilen og da bilen jo kører med lenser så vil det ikke blænde modkørende som en normal lygte ellers vil.
Skal det bare være et normalt H7 sæt beregnet til Canbus?
Hvilke pærer kører den med i positionslyset?
Det tror jeg umiddelbart er dagens spørgsmål
mar 2005
Følger: 155 Følgere: 153 Biler: 6 Emner: 29 Svar: 778
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 12 Biler: 11 Emner: 92 Svar: 1.623
Ved du om der ligger en guide til afmontering af frontkofangeren et sted? Jeg skal have indfarvet alle plastic dele og der skal fronten så af.
Udstødning er keg også ved at bestille og til sidst skal fælgene enten skiftes eller ordnes
mar 2005
Følger: 155 Følgere: 153 Biler: 6 Emner: 29 Svar: 778
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 1.520
dec 2003
Nu kan jeg se du har forbedret din på mange måder, har du så ikke rodet med led også?
okt 2009
Jeg har selv kunne kode det meste om på min.
Nej Led har jeg aldrig gjort i.. da jeg er en spasser med en loddekolbe.. hvis jeg skal lodde på noget under 1 mm er det ikke mig.. så jeg køre den orange stil ;))
Nu ved jeg ikke nærmere hvor du er i nordsjælland, men du kan se i min profil hvor jeg holder til, vil gerne prøve om ejg kan gøre det for dig.
dec 2003
Jeg må lige prøve om det fra audien virker. Skal lygten ud for at man kan komme til?
Du må jo også se om den udstødning er noget du vil have.
Er fra Helsingør men ofte i holbæk ved familien
okt 2009
Lygten skal ud for at kunne monter xenon på den. (kofanger af...) Kender ingen som har så små finger at de kan komme til bagved lygten i den side hvor luftfilterkassen sidder.
Men for at kode så sidder den under askebæret. og VCDS dur ikke til den.
LED i kabinen samt Xenon 4300k
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside