{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

LED i kabinen samt Xenon 4300k {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg siddet og kigget på vectra-c.com og set der er en masse som skifter det gule lys ud med blå eller hvide LED pærer. Er der nogle herinde som har gjort det?

Jeg vil gerne have Xenon på bilen og da bilen jo kører med lenser så vil det ikke blænde modkørende som en normal lygte ellers vil.
Skal det bare være et normalt H7 sæt beregnet til Canbus?

Hvilke pærer kører den med i positionslyset?

Det tror jeg umiddelbart er dagens spørgsmål smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED i kabinen samt Xenon 4300k
  • #1   13. maj 2012 jadu skal bare have et sæt til can bus smiley

• #2   13. maj 2012 Jeg har det fra min gamle Audi som jo også var med canbus, samt h7 så det bør virke.

Ved du om der ligger en guide til afmontering af frontkofangeren et sted? Jeg skal have indfarvet alle plastic dele og der skal fronten så af.

Udstødning er keg også ved at bestille og til sidst skal fælgene enten skiftes eller ordnes

• #3   13. maj 2012 der sidder nogle skruer i hver hjul kasse og 4 clips i bundern og nogle skruer ved front gitteret også trækker du den bare af smiley

• #4   14. maj 2012 Alternativt så får i da bare programmeret xenon ind i UEC så be hæver man ikke købe de Can-bus sæt

• #5   14. maj 2012 Ken: hvem kan klare den?
    Nu kan jeg se du har forbedret din på mange måder, har du så ikke rodet med led også?

• #6   14. maj 2012 Opel eller en med OP-com burde kunne klare den (dog ikke alle moduler man altid kan komme ind i.. da der er lavet så mange forskellige modeller af de forskellge moduler.. f.eks. det som der skal ændres i for xenon er vist lavet i 36 udgaver).

Jeg har selv kunne kode det meste om på min.

Nej Led har jeg aldrig gjort i.. da jeg er en spasser med en loddekolbe.. hvis jeg skal lodde på noget under 1 mm er det ikke mig.. så jeg køre den orange stil ;))

Nu ved jeg ikke nærmere hvor du er i nordsjælland, men du kan se i min profil hvor jeg holder til, vil gerne prøve om ejg kan gøre det for dig.

• #7   14. maj 2012 Tænker du kodning?
    Jeg må lige prøve om det fra audien virker. Skal lygten ud for at man kan komme til?
    Du må jo også se om den udstødning er noget du vil have.

Er fra Helsingør men ofte i holbæk ved familien

• #8   14. maj 2012 Jeps jeg tænker på kodning :).

Lygten skal ud for at kunne monter xenon på den. (kofanger af...) Kender ingen som har så små finger at de kan komme til bagved lygten i den side hvor luftfilterkassen sidder.

Men for at kode så sidder den under askebæret. og VCDS dur ikke til den.

Kommentér på:
LED i kabinen samt Xenon 4300k

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce