{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Politi på Striben {{forumTopicSubject}}

Hej drenge. Nu har jeg kun været på striben en enkelt gang i år, og der blev det ødelagt af fordi politiet kom. I aften er der jo formidabelt vejr, så tænkte på at tage turen derud igen. Sidste år husker jeg at det kun var en sjælden gang imellem at politiet var der, men er det blevet værre i år?
Synes bare det er surt show at tage den lange tur for at køre hjem igen efter et kvarter fordi politiet sætter en mand ud og lege vagt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi på Striben
  • #1   25. maj 2012 det kan man jo ikke vide på forhånd, det er bare at møde op og tage chancen, ellers kan man jo altid finde et sted og drikke en øl bag efter smiley så er turen ikke helt spildt!

  • #2   25. maj 2012 Hvis nu folk ikke bare hoppede i deres biler som om det var fast and fourious.. smiley

  • #3   25. maj 2012 haha, denis l
    - Det ser ellers godt ud når folk gør sådan smiley


  • #4   25. maj 2012 Politiet holder bare deroppe, og så blir folk bange for de evt spærrer af, ligesom sidste gang de lavede razzia. Så forstår godt folk kører. Men det er stadig øv, for vi er nok 2-300 mennesker derude, og 2 skide betjente, sø hvis folk stod sammen ville de jo ikk rigtig kunne gøre noget, men sån er det, desværre ikk.

  • #5   25. maj 2012 Politiet har været i støvring de sidste fire gange, hvor vi så desværre har fundet en anden lokation efter en 30 min istedet for at blive og vise fanen..
    men det ender dog altid med vi kører ned til havnen på pier 4, mener jeg?
    Så der bliver skam kørt ræs så bare mød op smiley


  • #6   25. maj 2012 pier 4, hvor ligger det?

  • #7   25. maj 2012 Ude i industrien, man bare kom til bilka kl otte, så kører de til støvring derefter, er det så politi, så er det bare at følge efter til anden lokation smiley

  • #8   25. maj 2012 - Problemet er at folk køre så snart de høre politiet, og kan grine af myreturen af mennesker hver gang der stikker af i deres originale golf 3 med thansen filter. BLIV DOG HOLDENDE, hvad skal de gøre? Vente til vi køre? De bliver mere træt af at stå der end vi gør for så holder vi jo stadig bare " træf ", de kan ikke tvinge folk til at køre fra et offentligt sted og når de siger at de bare får bilerne fjernet, så held og lykke med at få autohjælp til at køre og tror heller ikke de må hvis der ingen grund er, det vil vel være det samme som at man er i bilka og handle med lillemor at de så fjerner bilen smiley
    Bliv nu endelig holdende eller kør tilbage til bilka hvis i nu er bange for dem, så kan det være hvis opbakningen er god at der findes et andet sted! smiley God vind i det gode vejr!


  • #9   25. maj 2012 ^^ DakiNe godt sagt!

  • #10   25. maj 2012 Jeg kan godt forstå folk de kører igen, når de har noget under hjemlen der helst ikke tåler dagens lys, men det lyder godt at der er fundet et andet sted at køre smiley jeg kan bare ikke forstå at politiet kommer til støvring og spreder "myretuen" for så finder folk jo bare et andet sted at køre ræs. Det er så fint et sted der ude og der er jo aldrig sket noget. De kan jo ikke fjerne vores lyst til at klemme lidt ekstra til bilen, så hvorfor ikke bare lade os være der?
    Men så ses vi jo nok derude i aften smiley


  • #11   25. maj 2012 Simon M


    det ikke så smart at give hit her inde om hvor vi kører hen ? der er jo set før at politiet kigger med her inde...

    alle oplysninger om hvor der vil blive kørt får man i aften ved bilka i aalborg,


    så kom til bilka kl 20.00


  • #12   25. maj 2012 tænkte godt lige over det, men det er heller ikke rigtigt lokation jeg har skrevet... smiley

  • #13   25. maj 2012 - Så må folk jo bare lade deres biler holde hjemme der ikke er godkendt, det koster og ha det sjovt og hvis bilen ikke ligefrem råber efter politiet så er det da bare og blive holdene, Solfilm er op til folk selv smiley

  • #14   25. maj 2012 Det minder mig om jeg snart skal ha flået det lorte film ud af bagruden på min PickUp snart.
    Fååårk det er da noget crap at ha i bilen om aftenen, så forstår så absolut hvorfor det er No-Go til syn og generel færdsel, hvor man skal ku få øjenkontakt med andre traffikanter af og til.

    Men ja bliv nu da bare holdende, der er større chance for at de følger efter en skamsænket golf der skraber på samtlige kantsten og fløjter som en brunstig delfin og man ikke kan se noget i kabinen pga tonede ruder samt tågelys mm. end at de tager og vil ha åbnet klappen på 2-300 biler der holder stille, hvor de først skal ha fundet ud af hvem der ejer den.


  • #15   25. maj 2012 Jeg kigger ud!:-)

  • #16   25. maj 2012 kigger også ud med nogle stykker smiley Så lad os lade være med bare at køre denne gang og så blive der.

  • #17   25. maj 2012 Ja kommer også.. men som Kim / . DakiNe ^ . siger så bliv holdene når politiet kommer de køre igen på et tidspunkt..!

Kommentér på:
Politi på Striben

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce