{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.933 visninger | Oprettet:

Løsning på Vacum/turbotryk fejl. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg havde turbo problemer i min 2,0 Dti
http://www.bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=909749

Fejlkode P1125-1
Vacumslangerne sad forkert på Vacumventilen til turbotrykket.
Efter at have ændret det, fik jeg modsatte problem der var for meget turbotryk.
Fejlkode P1125-2 P0400-5 og P0105 fik jeg lidt på skift.

Alle jeg spurgte mente at det måtte være vacumslangerne eller MAP sensor, inkl. Opel i Odense. Efter at jeg var kørt fra Opel (Hvor jeg var i anden anledning) tænkte jeg at jeg ikke skulle se bort fra min egen fornuft, så jeg kørte ind til en hugger og købte en Vacumventil til en 50ér.

Den er nu midlertidig monteret med en strips, og mit turbotryk regulerer korrekt.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løsning på Vacum/turbotryk fejl.
  • #1   25. maj 2012 Den hang lidt efter i tryk, men når det så kom så blev det for meget.

    Det hænger stadig lidt efter, men det skyldes jo nok at det netop er en turbo der skal have noget tryk i udstødningen før det kommer. men den tager kun et lille oversving og lægger sig lige på ønskeværdien, med den anden ventil. så det er helt sikkert at fejlen er den ventil.


Kommentér på:
Løsning på Vacum/turbotryk fejl.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce