civic eg små problemer {{forumTopicSubject}}
Hej alle honda folk
Først har jeg dette lille problem med min civic at den virkelig går i meget lave omdrejninger i tomgang og kan også godt finde på at komme med et lille host engang imellem hva vil i tro det skyldes ?
Har også et problem som lyder sådan at inde i kabinen i tomgang lyder den som en dieselbil men udenfor siger den intet udover jeg kan høre den trækker vejeret gennem filteret (kraftig suge lyd ) nogen der ved om det er normalt eller hub jeg evt kan gøre ?
Mit varme anlæg kan simpelthen ikke give kølig luft i ind i kabinen men kan der imod virkelig varme ?
Håber der en nogen der kan hjælpe lidt med disse små problemer
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
Til at starte med hvornår er den blevet serviceret, med tændrør, olie/filter, tædkabler, rotor/dæksel, evt nyt batteri, det kunne måske hjælpe på dit tomgangsproblem..
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
Der er tale om en 1,6 esi vtec (125 hk)
Motor kode d16z6
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
Er ved at skifte tændrør nu her og vil i den forbindelse også kigge rotor efter
Den går helt nede omkring 500 rpm
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
Okay, så giv den ny rotor/dæksel og kabler...
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 185
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 1.204
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 185
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 3.032
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 1.204
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 1.204
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 3.032
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
Det jeg søger er nok en 25 hk ved sug
Og så tænker jeg at jeg vil anskaffe mig en bil som skulle være til trackday og så bliver det noget vildt der skal laves til den tid
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
Sådan som tiderne er med al den fokus på ulovlige konstruktioner på biler, med trykladning osv ville jeg godt nok have mine betænkligheder ved at køre rundt i en Civic med kompressor, til at starte med hvis du bliver stoppet og det er en betjent der ved en lille smule om at sådan skal en Civic ikke se ud så beholder de bilen til at den er gennemtestet, og hvis du ryger rundt på taget dækker din forsikring ikke..
Tror der ville være mere fornuft i at købe en VTI og optimere den med konventionel tuning, de kan komme til at gå ret godt..
Men bare min mening
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
Men jo en vti kan man da godt få til at gå pænt godt
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 185
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
Der er da ingen der siger at du skal sælge din ESI for at købe en VTI
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 1.204
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
Ps det er stadig en lille familie bil
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 1.204
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 1.486
Det var da en mulighed
civic eg små problemer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside