2.151 visninger
|
Oprettet:
Grund indstilling af tænding {{forumTopicSubject}}
Har haft hele Fordeleren ud af motoren for at få den skiftet ud.
Nogen der kan fortælle mig grund indstillingerne for at får den startet og så lige justere den til sidst i tænding?
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.542
Sæt rotoren så den stå ud for cyl.1 og put den "ned i hullet"
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 503 Svar: 4.480
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 503 Svar: 4.480
Kan det passe at hvis jeg tager olieproppen af, så følger det mærke på knastakslen, så når det mærker peger op af og krumtappen står på 0 grader, så drejer jeg den lige det sidste stykke så den rammer 10 grader og så ind i hullet med den og pege imod cylinder 1??
Den vil ikke rigtig noget, synyes jeg
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.542
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 503 Svar: 4.480
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.542
- Du skal ikke pille den røde fætter af, dreje den en omgang og sætte den på igen. Det giver jo ikke nogen mening
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 503 Svar: 4.480
Jeg prøver igen imorgen.
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.813
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 503 Svar: 4.480
I med fordeler, så det hak der er peger op af og så skal rotor være ude for cylinder 1.
Er det korrekt forstået?
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.813
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 503 Svar: 4.480
Cylinder 1 er det tættest på køler og 4 tættest på kabinen?
Så skal de bare sluttes til de nr som står på rotor dæksel?
Hvis der evt. er nogen som kommer forbi Århus og har forstand på det her, så kunne jeg godt bruge noget hjælp
Grund indstilling af tænding
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside