Facelift forlygter {{forumTopicSubject}}
Hej til jer på Bilgalleri
Vil gerne give min Audi et lille pift, i form af et par nye lygter.
Jeg vil gerne invistere i et sæt lygter, som har facelift-designet, og ikke den trælse dayline.... bvadr....
Er der nogle, som har erfaringer med det, og er det til at montere? Hvad skal der til, og hvad skal jeg gøre?
Har kigget på disse lygter fra Astina, og de ser nu okay ud, vil jeg mene. Er der nogle, som har erfaringer med dette sæt, og hvad skal der til, for at jeg kan montere dem? http://www.astina.dk/lygter/audi-a4-b5-forlygter-facelift-design-krom-95-99-p-114516.html
Er der andre alternativer?
På forhånd mange tak!
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 166
Er der noget i vejen for bare at montere originale lygter, fra en faceliftet model...? Altså dem uden separate blinklygter? Passer de egentlig i? Det der Dayline ligner jo L... alligevel....
sep 2004
Følger: 60 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 1.605
99 - 2000 kan komme på, men det er et meget lille indgreb....
jul 2007
Følger: 74 Følgere: 71 Biler: 5 Emner: 153 Svar: 1.427
Men jeg ville hellere købe de faceliftede som er helstøbte lygter, der skal du bare skære i skærmen og have et adapter stik som astina også sælger
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 6 Emner: 103 Svar: 905
Hvis det skal være helstøbte lygter skal der, som skrevet før, skæres lidt i forskærmen.
Det er super simpelt, og nemt. Det er bare den "skinne" på skærmen de org. Blinklys støtter sig op ad.
Ville ikke tvivle med at sætte org. Facelift på kontra dem der ikke er helstøbt.
Du skal dog også have et adapter stik, da gammel model stik er rundt, og nyt model stik er ovalt. Det kan du også få på mange af de tyske sider. Du kan også købe stikben og stikhus og selv flytte ledninger over
Håber det gav mening
Alt. Så søg i forumet, mener der er spurgt om det før, der er også link til Audi klubben hvor der er en komplet guide til hvordan man gør
Facelift forlygter
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside