{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger originalt EL soltag
  • #1   25. jun 2012 det er da bare at køre ud til en hugger, mange pug. fik sat sådan et i, kan jeg huske... jeg fik engang et fra en 309 gti... men nu ved jeg ik hvor meget du vil gøre ud af det, du kunne evt. skifte hele taget, og finde et der er født med orig. soltag... nede i åbenrå har de nogen stående med orginalt elsoltag

• #2   25. jun 2012 Aabenrå har intet tilbage... Og det skal laves ordenligt, ville helst ha et originalt AE86 El Soltag i den smiley

• #3   25. jun 2012 nå okey... mente jeg bare.. men det er også 2 år siden jeg har været der, der var en på guloggratis for en mdr. siden der havde 2 løse karrosser stående, der mente jeg den ene var med orginalt soltag... men er det ik nemmere at svejse det til så.? passer også bedst til en coupe, hvis det ik er orginalt..:)

jeg høre lige en jeg kender, om han har et, du høre nærmere

• #4   25. jun 2012 I min tidligere AE86 havde jeg El synes det er lækkert, og det er jo en sports coupe. Så synes godt man kan ha El soltag i den smiley

Så må jeg håb den ven har et funktionelt stående, han vil af med for rimelig penge smiley

• #5   25. jun 2012 fint med soltag, men det skal være orginalt... sku synd de kunne finde på at sætte sån en hong kong låg i..:)

jeg har været ude og kigge på nogen projekter, men alle har været med uorginalt soltag i... så det gad jeg ik.! ved godt man kan svejse det til, men så mangler du en himmel også... ik altid nemt at finde det.

• #6   25. jun 2012 Vil nu sige, at den der har sat dette uoriginale soltag i, har i det mindste købt et ordenligt et, det er en støbt aluminium ramme, hvis det ikke var fordi gummilisten var død, så kunne det sagtens bruges endnu.

• #7   25. jun 2012 gummi lister kan da fås i forskellige tørrelser og varianter

• #8   25. jun 2012 Har været ved at undersøge det ude på arbejde, og kan ikke rigtig finde noget der passer i.

• #9   25. jun 2012 træls

Kommentér på:
Søger originalt EL soltag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce