{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorskift
  • #1   18. jul 2012 Den kan ikke godkendes med en c20let, men godt med en z20let, da en Astra G er typegodkendt med en z20let.

Til dit spørgsmål så ville jeg ikke bekymre mig det stor omkring motorophæng, men nok nærmere dit speeder træk eller mangel på samme. En c20let kører jo med mekanisk gasspjæld og husker jeg ikke forkert kører en x18xe1 med elektronisk gasspjæld.

• #2   18. jul 2012 - Bite Me -: En x18xe1 køre ikke med elektronisk spjæld.

Men en c20let passer ikke lige i ophængende fra en x18xe1 da den jo er en small block ecotec, altså den er samme blok som en 1,6 16v. Og nej den kan ikke godkendes med en c20let i da den ikke kan overholde de forurenings normer der gælder for en astra g. En z20let kan godkendes i og betales fri, men er en halv dyr ombygning og tror bedre det kan svare sig og købe en orginal opc...

• #3   18. jul 2012 Det er sgu da rigtigt, jeg sad og tænkte z18xe, min fejl smiley

• #4   19. jul 2012 Og husk skal man gøre det skal det gøres rigtigt første gang og ikke det halvnossede pis med at snyde sig for godkendelser etc. der er en grund til at reglerne er som de er... smiley

Kommentér på:
motorskift

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce