{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.065 visninger | Oprettet:

Stroke M50B25 med 2.8er {{forumTopicSubject}}

Jeg har både en tæsket M50b25er (bruger olie) og en eftersigende iorden M50B25er stående til et projekt som involverer den 2.8 aluminiumsblok med et revnet gevind jeg OGSÅ har liggende med krumtap stempler osv.

Men det der holder mig tilbage fra at bestille nye lejer stempelringe pakninger osv. er at jeg har hørt SÅ mange forskellige opskrifter på at få det til at virke.

Umiddelbart ville jeg jo bare smide krumtap, stempler og plejlstænger fra 2.8er blokken i 2.5erern og købe alle sliddele som hoved/plejllejer og stempelringe toppakninger mm. til 2.5 og montere.

Men har så også set nogle der påstår det ikke vil være optimalt og man istedet skal beholde 2.5 stempler og andre at man også skal bruge M20 plejlstænger.

What should i do?

Regner med den skal bruges på gaden i en e30er, som i forvejen er godkendt med konstruktive ændringer (M50B20) og så lidt træf osv. så den sku også gerne beholde den gode økonomi som jeg har nu (11 km/l) så indtil videre skal der ikke hverken knaster eller spjældhuse på, men det kan være det kommer en dag jeg vinder i lotto, så den må også gerne være "fremtidssikret" smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stroke M50B25 med 2.8er
Kommentér på:
Stroke M50B25 med 2.8er

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce