{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tændrør 106 GTi
  • #1   2. okt 2012 Så vidt jeg kan læse mig frem til rundt på nettet, så er forskelle på racer tændrør og "normale" tændrør, at racer tændrøret bedre kan holde til varmen. Og nogle har en tynd centerelektrode af guld palladium, eller en ekstra tynd centerelektrode af Iridium, hvilket skulle give en bedre gnist.
    Men om det giver noget ekstra ydelse, veg jeg ikke noget om.
    Kunne forstille mig at "more bang, more burn" filosofien også passer her smiley

    En lille sidenote:
    På min go kart skifter vi tændrør efter vejret, Altså om det er kold og vådt eller om det er varmt og tørt, men den motor er også mere højtydende end en bilmotor.


  • #2   2. okt 2012 Hvis du kan få fat i NGK Iridum tændrør til din, ville jeg smække dem i ! smiley .

    Kender flere (dog vag) som kører med disse med 400 hk smiley .

    De skulle være en grad koldere.
    ^Ligesom Jacob forklarer smiley


  • #3   2. okt 2012 Super! smiley Det er et forsøg værd.. de kan skaffes incl. fragt for 310kr. fra ebay smiley

  • #4   2. okt 2012 Det er sgu okay ! smiley mine til min passat, kostede 450 kr, herhjemme og det var værkstedspris smiley

  • #5   3. okt 2012 Køb tændrør i England. Du spare en hel del penge, selv med fragten taget i betragtning smiley

Kommentér på:
Tændrør 106 GTi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce